مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی است خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ 02 October 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سعیدرضا کامرانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: ویژه‌برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک در سال ۱۴۰۰ در سراسر فارس با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

او بیان کرد: ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان فارس به‌صورت مجازی و حضوری اجرا می‌شود.

کامرانی تصریح کرد: کودک، صلح، بازی و نشاط، کودک، باور‌های دینی و معنویت،کودک، خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی، کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه، کودک، کتاب، هنر و ادبیات، کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی و کودک، رسانه و فناوری‌های نوین اسامی روز‌های هفته ملی کودک است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس ادامه داد: شادی، نشاط و بازی از جمله نکته‌های مهمی است که این رویداد بر آن تاکید دارد و تلاش می‌شود با تکیه بر همین نکته‌ها، هفته ملی کودک را در مراکزی که امکان فعالیت حضوری وجود دارد با حضور فعال کودکان و نوجوانان برگزار و در مناطقی که شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا اجازه نمی‌دهد به صورت مجازی برگزار شود.

برچسب ها: برنامه ، هفته کودک ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار