سرمربی فجر می گوید در صورت عدم میزبانی در شیراز تهران را برای انجام این کار مناسب می بیند.
کد خبر: ۹۹۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 02 October 2021

تابناک فارس به نقل از ورزش سه: فجر سپاسی تا اطلاع ثانوی نمی تواند میزبان مسابقات باشد علی کلانتری در این خصوص به خبرنگار ما گفت: آقای سهیل مهدی اعلام کرد در بازدیدی که از دو ورزشگاه شیراز کردیم قابلیت انجام بازی لیگ برتری ندارد و هرچقدر هم با مسئولان شیراز مکاتبه می کنیم تغییراتی انجام نمی شود از آن طرف مدیر کل ورزش هم می گوید پیگیر کار های زمین فارس و حافظیه هستم تا به بازی ها برسانیم و از این سمت باشگاه ما می گوید هیچ کس جوابگو نیست‌. انشالله شرایط به شکلی پیش برود که مجبور نشویم خارج از شیراز بازی کنیم اگر یک بازی هم از شیراز بیرون باشیم حتی اگر تماشاگر نباشد یا کم باشد خوب نیست و اینکه مدام رفت و آمد کنیم قشنگ نیست.


سرمربی فجر در پاسخ به این سوال که آیا مشخص شده قرار است کجا میزبانی کنند گفت: معلوم نیست اما من درخواست کردم تهران باشد اگر قرار باشد در شیراز میزبان نباشیم هیچ شهری را بهتر از تهران نمی بینم. من شنیدم که بازی ها ۳ هفته برگزار و بعد لیگ تعطیل می شود اگر ما میزبان نباشیم چه از نظر فنی و تیمی بهتر است که ما کلا سه هفته در تهران بمانیم و آنجا بازی هایمان را انجام بدهیم چون مدام رفتن و آمدن از هر لحاظ به صرفه نیست.


وی در مورد اینکه با توجه به تعدد تیم های تهرانی در کدام ورزشگاه بازی خواهند کرد توضیح داد: تختی ، دستگردی ، قلعه حسن خان و ... هستند. ما هم نمی دانیم باید چه کار کنیم ؟ زمین قابل بازی کردن در حال حاضر در شیراز نداریم. الان دارند پیگیری می کنند و خدا کند تا آن موقع آماده شود. به هر حال اداره کل هم بیکار ننشسته ولی در این زمان کم امکان پذیر نیست و تا دی ماه هم نمی شود در زمین فارس تمرین کنیم. حافظیه هم علاوه بر مشکل چمن مشکل رختکن و ... دارد‌.


کلانتری در پایان در خصوص شرایط اردو فجر در تهران افزود: شرایط اردو تا الان خوب بوده. روز گذشته بازی دوستانه انجام دادیم و شرایط را خیلی بهتر دیدیم و با این بازی ها می توانیم برای آینده بهتر تصمیم بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار