صدا و سیمای فارس به مناسبت ایام پایانی صفر و سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای مخاطبانش در نظر گرفته است.
کد خبر: ۹۹۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 02 October 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا باغبانمنش، معاون سیمای استانی فارس با بیان اینکه سیمای فارس ویژه برنامه «رحلت پیامبر(ص)» را از ساعت 9 سه شنبه 13 مهر تا چهارشنبه 14 مهر با حضور آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز روی آنتن شبکه سراسری شما و شبکه فارس می‌برد، افزود: این برنامه زنده از حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) از سیمای فارس پخش می‌شود و ارتباط های زنده با شبکه‌های ملی و استانی را در دستور کار خود قرار داده است. باغبانمنش گفت: ویژه برنامه شبانگاهی «چلچراغ» هم ازساعت 22 تا 23 تا پایان ماه صفر متناسب با ایام رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) زنده روی آنتن سیمای فارس می رود. وی تصریح کرد: به مناسبت 30 صفر سالروز شهادت امام رضا علیه السلام سیمای فارس روز پنج شنبه 15 مهر ویژه برنامه شهادت این امام همام را ساعت 8 تا 14 از حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام زنده روانه خانه بینندگان شبکه سراسری شما و شبکه فارس می‌کند. معاون سیمای فارس گفت: مستند «شرح بی نهایت»، «سلام بر علی پسر موسی»، «جاپای عشق»، «مسیر عاشقی»، «حکایت گونه ای که تر شد»، «زیارت خورشید»، «یا ضامن آهو»، مستند «مشهد الرضا» از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) است.

یاسر جمالی، معاون صدای فارس هم با بیان اینکه رادیو فارس با ویژه برنامه «در سوگ آفتاب» به مناسبت شهادت پیامبر اعظم (ص) سه شنبه 13 مهر ساعت 9 تا 11 از حرم مطهر شاهچراغ مهمان خانه‌های شنوندگان است، گفت: این برنامه زنده از رادیو فارس و رادیوهای سراسری پخش می‌شود. جمالی افزود: ویژه برنامه «موج مهربانی» هم تا پایان ماه صفر هر روز از ساعت 18:30 تا 19:30 زنده از رادیو فارس روی آنتن می رود. وی همچنین گفت: در برنامه‌های روزانه رادیو فارس هم به مناسبت ایام شهادت پیامبر مهربانی‌ها، سبط اکبرش امام حسن مجتبی علیه السلام و سلاله پاکش امام رضا علیه السلام به این موضوع ها پرداخته می‌شود.

در ادامه علی خورشیدسوار، معاون فضای مجازی صداوسیمای فارس نیز گفت: فضای مجازی صدا و سیمای فارس با تهیه و تولید عکس نوشت، فتوکلیپ و استوری موشن، دریافت تصاویر و تولیدات مردمی از شهرستان‌ها و انتشار گسترده آن در فضای مجازی، تقطیع برنامه‌های سیما و صدا و انتشار آن درفضای مجازی در ایام سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) مخاطبان را همراهی می‌کند.

بر اساس اظهارات ابوالحسن کرمی، معاون خبر شبکه استانی فارس نیز در بخش های خبری 16:45، 20:45 و 23:15 سیما و 11 و 16 رادیو فارس، پخش گزارش های رویدادی و تولیدی به مناسبت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار