رئیس هیئات مذهبی استان فارس گفت: با وجود بهتر شدن شرایط کرونایی اما برای حفظ سلامت مردم در ایام آخر ماه صفر تجمع و راهپیمایی از سوی هیئات مذهبی برپا نمی‌شود.
کد خبر: ۹۹۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 03 October 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: رضا محمدیان با اشاره به اینکه شرایط استان به لحاظ محدودیت‌های کرونایی بهتر شده است، اظهار داشت: استان فارس از وضعیت قرمز خارج شده بنابراین برپایی مجالس عزادارای از سوی ستاد کرونا بلامانع است البته که این موضوع با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی با بیان شرایط برپایی محافل عزادارای گفت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، برپایی مجالس در فضای باز و دیگر شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید از سوی هیئات مذهبی رعایت شود البته در این میان برنامه تجمع و راهپیمایی در نظر گرفته نشده است.

رئیس هیئات مذهبی استان فارس با اشاره به همت هیئات در برپایی موکب‌های عزاداری در روز اربعین افزود: فعالیت موکب‌ها تا روز جمعه که آخر ماه صفر است، ادامه دارد و در ایام سوگواری آخر ماه نیز به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

 

محمدیان درباره توزیع بسته‌های معیشتی از سوی هیئات‌ مذهبی به جای پخت نذری بیان کرد: هیئات مذهبی مطابق آنچه در امسال و سال گذشته انجام دادند، به جای پخت نذری اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی می‌کنند که نمونه این امر توزیع بسته‌های معیشتی به جای پخت آش نذری 80 تنی در 28 ماه صفر است.

وی با بیان اینکه هر سال هیئت کمیل اقدام به پخت آش نذری و توزیع گسترده در میان مردم می‌کرد، عنوان کرد: سال گذشته و امسال این موضوع در قالب بسته‌های معیشتی و توزیع میان مردم از سوی این هیئت دنبال می‌شود.

رئیس هیئات مذهبی استان فارس درباره برگزاری برنامه عزاداری در حرم شاهچراغ نیز تصریح کرد: برنامه‌‌های حرم از سوی مسئولان آستان مقدس در حال برنامه‌ریزی است اما اینکه هیئات مذهبی برنامه تجمع داشته باشند، نخواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار