جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: روز گذشته ماموران پلیس امنیت عمومی استان موفق شدند "احسان" که اراذل و اوباش سابقه‌دار شیراز است و یک شهروند را با اسلحه گرم مجروح کرده بود دستگیر کنند.
کد خبر: ۹۹۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ 03 October 2021

تابناک فارس به نقل از رکنا: سردار "یوسف ملک‌زاده" بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح سرد و عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت و زخمی شدن یک شهروند در بلوار "سیبویه" شیراز، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی (اراذل و اوباش سابقه‌دار) با شخص مجروح شده اختلاف شخصی داشته و پس از مشاجره لفظی با چاقو به کمر وی زده و سپس با کلت کمری آن را از ناحیه پا زخمی و متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران با اقدامات فنی و تخصصی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی مطلع شدند که متهم در یکی از میادین اصلی شهر در یک مغازه در حال خرید می‌باشد که سریعا پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مذکور اعزام شدند.

سردار "ملک‌زاده" خاطر نشان کرد: متهم که متوجه حضور ماموران در محل شده بود با یک قبضه اسلحه کلت به سمت ماموران تیراندازی و قصد فرار از محل داشت که کارکنان انتظامی جهت جلوگیری از هرگونه خطر و اتفاق برای شهروندان صحنه را حفظ و متهم را به آرامش دعوت ولی فرد مسلح اعتنایی به دستور پلیس نکرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند این فرد اراذل و اوباش را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی بدنی از وی یک قبضه اسلحه کلت به همراه مهمات مربوطه و یک عدد چاقو کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در سوابق متهم جرایمی همچون درگیری مسلحانه، خرید و فروش مواد مخدر، مزاحمت نوامیس، شرارت و ... به چشم می‌خورد، عنوان داشت: این اراذل و اوباش سابقه‌دار پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

وی با اشاره به اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس فارس قرار دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی برای مقابله با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت لحظه‌ای درنگ نکرده و کسانی که بخواهند عرض اندام کنند برابر قانون با جدیت با آنان برخورد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار