مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: کرونا در ۴۸ساعت گذشته در شهرستان فسا جان پنج نفر دیگر از مبتلایان را گرفت.
کد خبر: ۹۹۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 06 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا:صادق مهدوی نیا  در این باره در فضای مجازی به خبرنگاران گفت: همچنین در مدت مذکور ۱۳۸ بیمار جدید مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان شناسایی شدند.

وی بیان کرد: فوتی های ۴۸ ساعت گذشته در فسا، دو نفر آقای ۵۲ و ۷۰ ساله(بدون بیماری زمینه ای و واکسن نزده)، آقای ۶۷ ساله و بانوی ۸۸ ساله (با بیماری زمینه ای و واکسن زده) و خانم ۷۷ ساله( با بیماری زمینه ای و واکسن نزده) بودند.

به گفته وی، در روزهای اخیر میزان مراجعات به درمانگاه کرونا و همچنین میزان موارد بستری در اثر ابتلا به کرونا در این شهرستان افزایش داشته است.

مهدوی نیا اضافه کرد: با توجه به افزایش ذخیره و سهمیه دریافتی واکسن، از همشهریان گرامی بالای ۱۲ سال دعوت می‌شود، قبل از شروع فصل سرما و شیوع موج های جدید بیماری و جهش های جدید ویروس با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، بر علیه کرونا واکسینه شوند.

وی ادامه داد: رنگ شهرستان فسا زرد و سطح خطر متوسط و شرایط، بسیار شکننده است و بهتر شدن وضعیت به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسوولین و افزایش نظارت ها و رعایت ها بستگی دارد.

مهدوی نیا از شهروندان خواست که از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری نمایید.

وی بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شستشوی دستها، بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها: کرونا ، فسا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار