صدا و سیمای فارس به مناسبت ماه ربیع الاول، برنامه‌های متنوع، شاد، جذاب و مفرحی را برای بینندگان و شنوندگان در نظر گرفته است تا اوقات خوشی را سپری کنند.
کد خبر: ۹۹۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 06 October 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا باغبانمنش، معاون سیمای فارس در این باره گفت: برنامه شاد و سرگرم کننده «خوشا شیراز» ساعت 9 جمعه 16 مهر زنده از شبکه‌های شما و فارس مهمان خانه‌های بینندگان است. باغبانمنش افزود: پخش فیلم سینمایی، نمایش های طنز و وله‌های شاد از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در روز جمعه 16 مهرماه به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول است. وی تصریح کرد: از روز شنبه هم متناسب با حال و هوای ماه ربیع الاول سری جدید برنامه خانواده محور «کاشانه مهر» با طراحی و دکور جدید و آیتم های شاد و متنوع ساعت 10 به صورت زنده روی آنتن می رود و برنامه جنگ «دلگشا» هم ساعت 21:15 هر شب زنده از سیمای فارس پخش می‌شود.

یاسر جمالی، معاون صدای فارس هم با بیان اینکه رادیو فارس به مناسبت حلول ماه ربیع الاول برنامه‌های شاد با رنگ و بوی طنز در نظر گرفته است، گفت: برنامه ترکیبی - نمایشی طنز «لبخند ایرانی» از ساعت 9 جمعه 16 مهرماه، به صورت زنده مهمان خانه‌های شنوندگان است و 120 دقیقه ادامه خواهد داشت. جمالی افزود: ساعت 18 جمعه 16 مهر هم برنامه ترکیبی - نمایشی طنز «نارنجستان» به مدت 90 دقیقه به صورت زنده از رادیو فارس پخش می‌شود. وی گفت: برنامه ترکیبی «بهار در پاییز» هم پنج شنبه 15 مهر ساعت 21:30 از رادیو فارس تقدیم شنوندگان می‌شود.

ابوالحسن کرمی، معاون خبر صداوسیمای فارس نیز گفت: روز جمعه 16 مهر به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول در بخش های خبری 20:45 و 23:15 سیما و 16 رادیو فارس، پخش گزارش های رویدادی و تولیدی به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول در دستور کار قرار دارد.

علی خورشیدسوار، معاون فضای مجازی شبکه استانی فارس هم گفت: فضای مجازی صداوسیمای فارس با تهیه و تولید عکس نوشت، فتوکلیپ و استوری موشن، دریافت تصاویر و تولیدات مردمی از شهرستان‌ها و انتشار گسترده آن در فضای مجازی، تقطیع برنامه‌های سیما و صدا و انتشار آن در فضای مجازی به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول مخاطبان را همراهی می‌کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار