دبیر نهمین ستاد برگزاری بزرگداشت شهادت امام رضا(ع)با تسلیت ایام سوگواری روزهای پایانی ماه صفر، گفت: شهرستان جهرم امسال هم نیز چون سال‌های گذشته در سالروز شهادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) شاهد برگزاری همایش چند هزار نفره پیاده‌روی «حرم تا حرم» است.
کد خبر: ۹۹۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷ 06 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: احمد فخارزاده چهارشنبه ۱۴ مهر به خبرنگاران گفت: مراسم پیاده روی روز شهادت ثامن الحجج(ع) از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه از آستان مطهر امامزاده حسین(ع) در جهرم آغاز شده و به آستان مطهر امامزاده فضل بن موسی(ع) ختم می‌شود.

او با یادآوری اینکه مسیر پیاده روی، هفت کیلومتر است، گفت: در طول مسیر بیش از ۷۰ موکب پذیرایی توسط شهروندان برپا می‌شود که به شرکت‌کنندگان در این همایش پیاده‌روی خدمات فرهنگی و پذیرایی ارائه می‌دهند.

فخارزاده زمان تجمع برای حضور در این مراسم را ساعت۱۴ اعلام و اضافه کرد: تجمع شهروندان در آستان مطهر امامزاده «حسین (ع)» شهرستان جهرم انجام می‌شود.

وی قدمت این برنامه را هشت سال بیان و اظهار کرد: این آیین پیاده روی از سال ۹۲ در شهرستان جهرم شکل گرفت که تا سال ۹۸به صورت پیاپی در سالروز شهادت امام رضا (ع) ادامه داشت.

فخارزاده بیان کرد: استقبال از این برنامه به نحوی بود که در سال ۹۸بیش از ۴۰ هزار شهروند جهرمی در این همایش پیاده روی شرکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی به صورت خودرویی برگزار شد، گفت: در همایش سال گذشته شاهد حضور بالغ بر ۷۰۰ خودرو بودیم.

فخارزاده با اشاره به اینکه ۲۹ دستگاه اجرایی شهرستان در برگزاری این همایش پیاده‌روی سهیم هستند، گفت: از عموم شهروندان جهرمی برای شرکت در این همایش پیاده‌روی با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی دعوت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار