ئیس مرکز سوختگیری فرودگاه‌های استان از افزایش مصرف سوخت هوایی در استان خبردادوگفت: در شش ماهه اول امسال مصرف سوخت هوایی درمرکز سوختگیری هواپیمایی شیراز رشد ۴۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۹۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ 07 October 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس مرکز سوختگیری فرودگاه‌های استان از افزایش مصرف سوخت هوایی در استان خبردادوگفت: در شش ماهه اول امسال مصرف سوخت هوایی درمرکز سوختگیری هواپیمایی شیراز رشد ۴۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.
اسداله طاهری تامین وتوزیع سوخت هوایی با بهترین کیفیت ومطابق با استاندارد‌های لازم را از اولویت‌های مهم مرکز سوختگیری هواپیمایی استان برشمرد وافزود: با افزایش ۴۵ درصد پرواز‌ها در شش ماهه اول سال جاری بطور متوسط روزانه ۱۷۰ هزارلیتر سوخت هوایی در سطح استان تامین وتوزیع شده است.
رئیس مرکز سوختگیری فرودگاه شیراز اظهار کرد: در شش ماهه اول سال حدود ۳۲ میلیون لیتر سوخت هوایی به پرواز‌های داخلی وخارجی تحویل شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۹ درصد را نشان می‌دهد وتسریع در روند واکسیناسیون وافزایش تعداد‌های پرواز‌ها از جمله دلایل این افزایش مصرف است.
این مقام مسئول تصریح کرد: سوخت رسانی به ۱۳ پرواز به مقصد نجف اشرف در ایام اربعین حسینی به موقع ومطلوب انجام یافته و در حال حاضر چهار مرکز سوختگیری هواپیمایی در شهر‌های شیراز، لار، لامرد و جهرم فعال و ذخیره سازی مناسب سوخت با توجه به استاندارد‌های لازم انجام ومشکلی در تامین سوخت مورد نیاز پرواز‌های داخلی وخارجی وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار