ارجمند گفت: با شناسایی ۵۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در جهرم و خفر، شمار مبتلایان به این بیماری به ۲۸ هزار و ۹۶۲ نفر رسید.
کد خبر: ۹۹۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 07 October 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند»، امروز (پنجشنبه ۱۵ مهر) در جمع خبرنگاران به آخرین وضعیت بیمار کرونا در شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: امروز ۵۸ مورد ابتلای جدید به کرونا از سوی شهروندان جهرمی و خفری شناسایی شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: این در حالی است که شمار مبتلایان به این بیماری از ابتدای شیوع تا کنون در این ۲ شهرستان به ۲۸ هزار و ۹۶۲ نفر افزایش یافته است.

 

وی با نگاهی به وضعیت بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم و روند پذیرش و درمان بیماران کرونایی اشاره کرد و ابراز داشت: تعداد کل بیماران بستری مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان پیمانیه جهرم اکنون به ۵۰ نفر رسیده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: از این تعداد بیمار، ۴۶ نفر در بخش عمومی و چهار بیمار در بخش آی سی یو، بستری بوده و روند درمان خود را سپری می کنند.

 

ارجمند به اضافه شدن بیماران جدید در بخش کرونا این بیمارستان اشاره کرد و گفت: همچنین تعداد ۱۲ بیمار جدید در بیمارستان پیمانیه پذیرش شدند.

 

وی همچنین به شمار بیماران بهبود یافته از کرونا که از قرنطینه و یا ایزوله خانگی خارج شده اند نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از نزدیک به ۲۹ هزار بیمار کرونایی در شهرستان های جهرم و خفر تعداد ۲۷ هزار و ۵۷۶ بیمار تا کنون بهبود یافته اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به تعداد کل بیماران موجود در قرنطینه نیز اشاره کرد و ابراز داشت: این بیماران نیز که هزار و ۳۰ نفر هستند تحت نظر پزشکان در منزل مشغول به سپری کردن روند درمان خود هستند.

 

وی با اشاره به تعداد نمونه های گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر نیز گفت: در حال حاضر تعداد ۸۸ هزار و ۴۸۷ نمونه از بیماران گرفته شده که بیش از نیمی از آن مثبت بوده است.

 

ارجمند همچنین با اشاره به فوتی های ناشی از کرونا گفت: تا کنون در شهرستان های جهرم و خفر تعداد ۲۴۷ بیمار کرونایی جان باخته اند.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار