نماینده ولی فقیه در شیراز گفت: دشمنان باید بدانند بازی با مصلحت کشور ما از سوی ما بی جواب نخواهد ماند و تقویت تولید ملی، راه ایستادگی برای رشد اقتصادی کشور است و فارس باید در این مسیر جلو دار و قله این حرکت شود و باید شاهد میدان داری برای صادرات تولیدات فارس باشیم.
کد خبر: ۹۹۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ 08 October 2021

به گزارش تابناک فارس: آیت‌الله دژکام با تاکید بر روز بزرگداشت لسان الغیب، حافظ شیرازی گفت: رهبر معظم انقلاب در سال های پیش سفری به شیراز داشتند و در این مناسبت سخنرانی معنوی و علمی ارائه فرمودند که در تاریخ روز بزرگداشت حافظ به عنوان قله ای از بزرگداشت حافظ تبدیل شد.

آیت الله دژکام ادامه داد: فرهنگ سبک زندگی حافظانه باید در شیراز بیشتر از شهرهای دیگر مشاهده شود و حافظ شیرازی به عنوان حافظ قرآن کریم در غزلیات خود شاهد این لسان الغیب بودن هستیم که نمونه آن بیت «در عاشقی گزیر نباشد ز ساز و سوز/ استاده ام چو شمع مترسان ز آتشم».

او تصریح کرد: چهره هایی مانند شهید سلیمانی، شهدای دفاع مقدس و حرم با همین عاشقی و ایثارگری در مقابل دشمنان ایستاده اند و از 700 سال قبل حافظ گفته که یا ادعای عاشقی نکنیم و یا اگر ادعا کردیم استوار بایستیم و حافظ در یک بیت خود درس ایستادگی به ما داده است.

آیت الله دژکام تاکید کرد: مقام معظم رهبری مردم ما را مردمان «صبار» لقب داده اند و ما نباید با یک لحظه بی صبری این صباری را خراب کنیم و از خدا خواهان استمرار این صبوری باشیم.

امام جمعه شیراز با اشاره به لزوم ایستادگی برای رشد اقتصادی کشور عنوان کرد: باید با ایستادگی در این زمینه جلوی این بهانه گیری دشمن را سد کنیم و اجناس کشورهایی که ما را تحریم کرده اند را نخریم و تحریم کنیم.

 

آیت الله دژکام تصریح کرد: مسئولان نظارتی استان فارس باید بدانند در مقابله با گرانی صرف نظارت کافی نیست بلکه باید به قیمت ها نظم و چهارچوب نیز داده شود اما اصل حل مسئله گرانی، افزایش روند تولید داخلی است که با همت مردم و حمایت مردم از مسئولان گرانی و تورم باید حل شود.

برچسب ها: دژکام ، نماز جمعه ، صادرات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار