قهرمان شیرازی دو و میدانی بانوان ایران :پیست ورزشگاه پارس و حافظیه شیراز نیاز به تعمیرات اساسی دارد ضمن اینکه اولین نفری بودم زمانی که ورزشگاه پارس افتتاح شد وبرای تمرین رفتم دیدم پیست آن چاک های زیادی خورده است در حالی که اگر مواد پیست تارتان از جنس استاندارد استفاده می کردند حداقل هشت سال می شد در آن تمرین کرد.
کد خبر: ۹۹۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ 08 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سارا ندافی افزود: نبودن امکانات تمرینی و همچنین نداشتن حامی مالی موجب شده است بسیاری از بانوان دونده فارس همچون مریم نوروزی و زهرا امیدوار برغم میل باطنی راهی استان های دیگر شوند.

قهرمان دو ۱۰۰ متر با مانع ایران ادامه داد: ورزشگاه حجاب شیراز تنها ورزشگاه اختصاصی بانوان است که پیست تمرینی آن غیر استاندارد است و پاسخگوی بانوان علاقه مند به ورزش نیست و ورزشگاه حافظیه هم صبح ها ،روزهای فرد و در ساعات گرم برای ۲ ساعت اجازه تمرین داریم.

چاک های زیاد ، تعمیرات اساسی پیست پارس و حافظیه

وی اضافه کرد: پیست ورزشگاه پارس و حافظیه شیراز نیاز به تعمیرات اساسی دارد ضمن اینکه اولین نفری بودم زمانی که ورزشگاه پارس افتتاح شد وبرای تمرین رفتم دیدم پیست آن چاک های زیادی خورده است در حالی که اگر مواد پیست تارتان از جنس استاندارد استفاده می کردند حداقل هشت سال می شد در آن تمرین کرد.

وی اظهارامیدواری کرد مسئولان اداره کل ورزش و جوانان فارس هر چه زودتر فکر اساسی برای پیست ورزشگاه پارس و حافظیه انجام دهند.

پیست ورزشگاه پارس شیراز، این ورزشگاه ۵۰ هزار نفری در سال ۹۶ افتتاح شد و زمین چمن آن هم برای دومن بار در حال بازسازی است
ندافی که عضو تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مسابقات باشگاهی است می گوید: همانگونه که گفتم مجبوریم به دلیل نداشتن حامی مالی (اسپانسر ) در مسابقات باشگاهی در تیمی غیراز استانم شرکت کنم ضمن اینکه تیم پلیمر خرم آباد امکانات بسیار خوبی دارند و جای تعجب اینکه در کلان شهر شیراز اینگونه امکانات را نداریم.

این بانوی دونده ایران گفت: رقابت های دو و میدانی لیگ باشگاهی بانوان با شرکت ۶ تیم و طی سه مرحله در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود و در پایان مرحله دوم تیم پلیمرخلیج فارس خرم آباد با ۳۱۳ امتیاز در صدر قرار دارد، دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۳۱ امتیاز و فولاد مبارکه اصفهان هم با ۱۹۰ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

ندافی گفت: مرحله سوم و پایانی این مسابقات از شنبه هفدهم مهرماه آغاز می شود و پس از آن باید خودم را برای مسابقات انتخابی آسیایی آماده کنم هر چند امسال دچار آسیب دیدگی شدم و از تمرینات عقب افتادم اما هم اینک وضعیت خوبی دارم و می کوشم یکی از ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی باشم و در این رشته هم رکورد دار شوم.

وی افزود: مربیم، زینب موسوی طی مدتی که آسیب دیده بودم پا به پای من کار کرد تا شرایطم بهبود یافت که جای تشکر دارد و امیدوارم زحمات او را با قهرمانی و کسب رکورد ورودی به مسابقات آسیایی جبران کنم.

برچسب ها: پبیست ، دو ومیدانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار