معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز تاسف از جان باختن ۱۰ هم استانی دیگر در اثر این بیماری طی روز گذشته تاکنون، مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تا کنون را ۶ هزار و ۷۴۲ اعلام کرد.
کد خبر: ۹۹۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ 08 October 2021

به گزارش تابناک فارس: همتی با بیان اینکه ۴۴۰ هزار و ۱۶۸ بیمار تاکنون بهبود یافته‌اند، مجموع بیماران مثبت و مشکوک به کرونا که هم اکنون در بیمارستان های فارس بستری هستند را ۲۰۲۶ نفر اعلام و اضافه کرد: اکنون ۲۰۴ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

او همچنین در ادامه با اعلام اینکه تا کنون، دو میلیون و ۵۹۱ هزار و ۸۴۱ دوز نوبت اول و یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۸۴۹ دوز نوبت دوم واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون به مردم استان فارس تزریق شده است، افزود: با ۶۴ هزار و ۹۸ دوز تزریق شده طی روز گذشته، مجموع تعداد دوز تزریق شده واکسن کرونا تا کنون در فارس به سه میلیون و ۷۳۱ هزار و ۶۹۰ دوز رسید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: کروناویروس همچنان در سطح جامعه در حال چرخش است و پیروی از شیوه نامه های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست ها، پرهیز از ترددهای غیرضرور و دوری از دورهمی های خانوادگی می تواند از ابتلا به این بیماری پیشگیری کند.

برچسب ها: کرونا ، بیماری ، واکسن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار