چهارمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی خرما و صنایع وابسته با محور قراردادن محصول خرما (تولید، فرآوری، بسته بندی) و حمایت از صنایع داخلی در حالی برگزار می‌شود که ایران یکی از کشور‌های برتر در تولید خرما در جهان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۹۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ 09 October 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سید محمود موسوی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس عنوان کرد: چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما با شعار «تولید، اشتغال و صادرات پایدار با توسعه بین حلقه‌های زنجیره ارزش و کشاورزی قراردادی» از تاریخ ۵ تا ۸ آبان ۱۴۰۰ با هدف تکمیل زنجیره علم؛ فناوری تکنولوژی تولید محصول، تجاری سازی به منظور ثروت آفرینی و همچنین افزایش سطح سلامت و امنیت مواد غذایی بر اساس استاندارد‌های سبد غذایی سالم برگزار می‌شود.

او ابراز داشت: نمایشگاه‌ها به عنوان یکی از ساز و کار‌های اصلی برای سیاست گزاران کشور‌های مختلف جهت تسهیل در فرآیند توسعه پایدار و کسب مزیت رقابتی قلمداد می‌شود. نمایشگاه‌ها علاوه بر اینکه بهترین مکان برای بازاریابی می‌باشند می‌توانند دستاورد‌های نهایی یک صنعت را به نمایش درآورند و به اقتصاد صنعت رونق و تحرک ببخشد.

موسوی افزود: معرفی محصولات نوآوری و فرآوری شده به همراه انواع بسته بندی و بستر سازی جهت آشنایی و معرفی داشته‌ها، امکانات و ظرفیت‌های کشور و نیز معرفی انواع ماشین آلات مرتبط با این صنعت و تجهیزات مکانیزاسیون نخلستان رویکرد دیگر نمایشگاه است.

او با اشاره به اینکه همزمان با این نمایشگاه نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی عکس و نخستین رویداد شناسایی نیاز‌های فناورانه (مهندسی معکوس؛ Reverse Pitch) در حوزه خرما، فرآوری و صنایع مرتبط برگزار می‌شود گفت: وبینار، سمینار و نشست‌های تخصصی با رایزنان تجاری و تاجرانی از کشور‌های بازار هدف صادراتی از دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه بین المللی خرماست.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های استان فارس یادآور شد که این نمایشگاه در سه سالن سرو، بهار و نرگس به تاریخ ۵ لغایت ۸ آبان از ساعت ۱۶ تا ۲۱:۳۰ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی فارس با مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی استان‌های کشور و کشور‌های خارجی برگزار می‌شود.

برچسب ها: نمایشگاه ، خرما ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار