مدیرکل سازمان انتقال خون فارس از مردم دعوت کرد برای اهدای خون به پایگاه‌های سازمان مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۹۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ 09 October 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مسعود ترابی گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۱۰۶ هزار نفر به مراکز خون گیری در استان مراجعه کرده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵ هزار نفر افزایش مراجعه کننده داشته ایم.
وی، افزایش تعداد مراجعه کننده را نشان از اعتماد مردم به رعایت بهداشت این مجموعه در شرایط کرونایی دانست و افزود: ذخایر خونی فارس با میانگین فاصله دارد و به تمام گروه‌های خونی به ویژه A مثبت و o مثبت نیاز داریم.
وی افزود: از تمام گروه‌های خونی و افراد در رده سنی ١٨ تا ٦٠ سال با حداقل ٥٠ کیلو وزن دعوت می شود برای اهد‌ای خون به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.
وی ادامه داد: پایگاه مرکزی شیراز در قصردشت و همچنین پایگاه دکتر حق شناس در فلکه نمازی همه روزه از ساعت ٨ صبح تا ۱۹ و ۴۵ دقیقه یکسره در خدمت اهدا کنندگان خون است.

مدیرکل سازمان انتقال خون فارس اعلام کرد: در روز‌های تعطیل نیز خون گیری در ساختمان مرکزی انتقال خون فارس در خیابان قصردشت شیراز از ساعات هشت صبح تا ۱۹ بعدازظهر انجام می‌شود.

ترابی با بیان این که این اداره کل از همان ابتد‌ای شیوع کرونا تاکنون جزو ارگان‌های تراز اول در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بوده است، گفت: محیط این اداره کل هیچ خطری از نظر ابتلا به کرونا برای افراد ندارد، از طرفی بیماران بهبود یافته از کرونا، با گذشت ۲۸ روز از تاریخ بهبودی، امکان اهد‌ای خون را خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار