عبدالرسول فلاح درباره وضعیت ورزشگاه‌های استان شیراز برای میزبانی فجر سپاسی شیراز در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قرار است مدیران سازمان لیگ به ورزشگاه حافظیه شیراز بروند و شرایط آن را ببینند. این ورزشگاه به درد مسابقات چوگان می‌خورد و شرایط لازم برای لیگ دسته دوم را ندارد، چه برسد به لیگ برتر. ورزشگاه پارس شیراز هم که در حال کِشت است و تازه آن را خاکبرداری کرده‌اند.
کد خبر: ۹۹۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 09 October 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: عبدالرسول فلاح درباره وضعیت ورزشگاه‌های استان شیراز برای میزبانی فجر سپاسی شیراز در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قرار است مدیران سازمان لیگ به ورزشگاه حافظیه شیراز بروند و شرایط آن را ببینند. این ورزشگاه به درد مسابقات چوگان می‌خورد و شرایط لازم برای لیگ دسته دوم را ندارد، چه برسد به لیگ برتر. ورزشگاه پارس شیراز هم که در حال کِشت است و تازه آن را خاکبرداری کرده‌اند.

رختکن‌های ورزشگاه حافظیه استاندارد نیست


وی در مورد مشکل ورزشگاه حافظیه تصریح کرد: سازمان لیگ اعلام کرده که در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رختکن‌های ورزشگاه حافظیه کوچک است و استاندارد نیست. ما می‌خواهیم در حضور هواداران خودمان بازی کنیم و امیدوارم مشکلات حل شود.

 

چه کسی هزینه بازی در استان مجاور را پرداخت می‌کند؟


مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی در مورد فرضیه میزبانی در استان‌های همجوار بیان کرد: اگر بخواهیم به استان همجوار مانند کرمان، بوشهر یا اصفهان برویم، بازیکنان باید با اتوبوس به ورزشگاه محل برگزاری بازی بروند و یک روز بعد با اتوبوس برگردند. آیا چنین بازیکنی برای دیدار بعدی توان دارد؟ بعد چه کسی هزینه‌های ما را پرداخت می‌کند؟ ما درگیر مشکلات خودمان هستیم و هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان باید ورزشگاه را آماده کنند.

اگر در تهران بازی کنیم، بازیکنان از خانواده‌های خود دور می‌شوند


فلاح درباره احتمال بالای میزبانی فجر سپاسی شیراز در تهران به تسنیم گفت: ما می‌توانیم در تهران بمانیم و بازی کنیم؛ برای دیدارهای خارج از خانه هم با هواپیما عازم شهر میزبان می‌شویم. با این حال می‌دانید چقدر باید در تهران باشیم؟ بازیکنان از خانواده‌های خود دور هستند و این موضوع از لحاظ روحی به ضرر ماست. مسابقه اول ما خارج از خانه است و تلاش می‌کنیم ورزشگاه حافظیه را تا هفته دوم آماده کنیم.

 

خداپسندانه نیست که ورزشگاه را سرهم‌بندی کنیم


وی با انتقاد از وضعیت اصلاح ورزشگاه حافظیه خاطرنشان کرد: تاکنون به ظاهر ورزشگاه حافظیه پرداخته شده و کارهای اساسی انجام نشده است. خداپسندانه نیست که بخواهیم ورزشگاه را سرهم‌بندی کنیم.

تیم‌های صنعتی قراردادهای میلیاردی می‌بندند


مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز درباره لزوم کمک به تیم‌های نظامی عنوان کرد: ما تیمی نظامی و نماینده اول نیروهای مسلح در فوتبال کشور هستیم. شرکت‌های صنعتی و وزارتخانه‌ها، قراردادهای میلیاردی برای بازیکنان تیم‌های خود می‌بندند و بازیکنان نخبه را جذب می‌کنند. ما هم انتظار داریم ستاد نیروهای مسلح به تیم فجر سپاسی که به نام یک شهید مزیّن است، بیشتر کمک کند.

 

باشگاه‌های صنعتی رمق بازیکن را می‌کشند


فلاح با گلایه از برخی قوانین برای جذب سرباز اظهار داشت: دو سال پیش در طرحی کارشناسی‌نشده و ناپخته که نظر باشگاه‌ها را در آن نخواستند، قانون گذاشتند که بازیکنان می‌توانند تا 28 سالگی به سربازی نرود. باشگاه‌های صنعتی، رمق بازیکن را می‌کشند و ما که تیمی نظامی هستیم، تا 28 سالگی بازیکن نمی‌توانیم سرباز بگیریم. این طرح به نفع باشگاه‌های صنعتی شده است و سازمان بازرسی کل کشور وظیفه دارد جلوی این کار را بگیرد.

سرلشکر باقری دستور تجدیدنظر بدهد


وی با اشاره به افزایش چشمگیر قرارداد بازیکنان تصریح کرد: اگر بازیکنان در سن 20 تا 21 سالگی به خدمت بروند، در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود و آنها در این سن قراردادی 10 میلیاردی امضا نمی‌کنند. من به‌عنوان نماینده باشگاه‌های نظامی، عاجزانه از سرلشکر باقری می‌خواهم دستور بدهد تجدیدنظری در این طرح صورت بگیرد و نظرات اهل فن را بگیرند. این موضوع باعث بی‌عدالتی در حق تیم‌های نظامی شده است و ما سرباز آنچنانی نداریم. مدیران باشگاه ملوان بندرانزلی هم به این موضوع اعتراض دارند. تیم‌های نظامی باید قدرتمند باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار