سردار حبیبی اضافه کرد: درگیری‌های خانوادگی در جامعه افزایش داشته و وجود اسلحه‌های غیرمجاز در برخی از منازل موجب شده تا ضررهای جبران ناپذیری به بنیان خانواده زده شده است.
کد خبر: ۱۰۰۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ 10 October 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: سردار رهام بخش حبیبی در آئین صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی بیان کرد: استان فارس از جمله استان‌های مهمی در کشور است که وظیفه خطیر تأمین امنیت در آن بسیار حائز اهمیت است و نیروهای انتظامی استان نیز همواره در تلاش اند تا بهترین خدمت رسانی را به مردم داشته باشند

وی در ادامه اضافه کرد: مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی بیان کرده‌اند که افرادی که برای تأمین امنیت جامعه تلاش می‌کنند همچون مجاهدان در راه خداوند اند.

او افزود: در این راستا فرماندهی انتظامی استان فارس در تلاش است تا با توجه به رشد فعالیت‌های سایبری در جامعه نیروهای انتظامی نیز رشد و به روز شوند.

سردارحبیبی ادامه داد: پلیس هوشمند از سال ٩٩ فعالیت خود را آغاز کرده و در سال ١۴٠٠ نیز فعالیت‌های پلیس هوشمند افزایش چشمگیری داشته است تا مردم احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: در هفته نیروی انتظامی تمامی تلاش‌ها در مسیر نمایش خدمات پلیس به مردم است و پلیس در تلاش است تا با همراهی مردم و حمایت مسئولین فاصله‌ای که میان نیروهای خدوم انتظامی و مردم توسط دشمنان ایجاد شده را از بین ببریم.

به گفته این مقام مسئول فاصله نیروهای انتظامی و مردم در استان فارس بسیار کم است و می‌توان گفت هیچ فاصله‌ای میان مردم و نیروهای انتظامی نیست زیرا مردم همواره در کنار پلیس هستند.

او ادامه داد: نزدیک به ٩٠ درصد از جمعیت جامعه در فضای مجازی فعالیت دارند و دشمنان در تلاش اند تا بهره گیری از فضای مجازی به خانواده‌ها آسیب بزنند از این رو نیروهای انتظامی در تلاش است تا با حضور در فضای مجازی نسبت به مقابله با دشمنان مردم ایران اقدام کند.

سردار حبیبی اضافه کرد: درگیری‌های خانوادگی در جامعه افزایش داشته و وجود اسلحه‌های غیرمجاز در برخی از منازل موجب شده تا ضررهای جبران ناپذیری به بنیان خانواده زده شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار