نماینده شیراز گفت: موضوع شفافیت را نباید فقط در یک بخش و در حوزه تنقینی ببینیم باید در حوزه اجرایی شفافیت را واضح، برجسته و شفاف ببینیم. باید اتاق های پنهان و تاریک خانه ها به جز مسائل امنیتی، نظامی و طبقاتی در منظر مردم قرار بگیرد و آنها بر مسائلی که در بخش های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مورد تصمیم گیری قرار می گیرد اشراف داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۰۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 16 October 2021

به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی با اشاره به طرح شفافیت آرای نمایندگان گفت: یکی از موضوعات ضروری و مهم در نظام سیاسی مبتنی بر دین و آموزه های دینی بحث صداقت، سلامت و از طرفی موضوع مهم شفافیت در دیدگاه و تصمیمات است. مجلس شورای اسلامی در موضوع شفافیت پیش قدم است و معتقد هستیم که باید ساز و کارهای این موضوع مهم را در قوانین ببینیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی شفافیت را از خود را شروع کرده است تا این امر مهم در کشور نهادینه شود امیدواریم نمایندگان با اعتقادی که به امر مهم شفافیت دارند با رای مثبت خود زمینه این مهم را فراهم کنند.

این نماینده مجلس بیان کرد: باید بسیاری از امور را شفاف کنیم، حتی در قوه قضاییه راحت بتوانیم به امر شفاف سازی بپردازیم باید این مجال را در موضوعات مختلف فراهم شود تا مردم بدانند مسئولین با چه شکل و شیوه ای تصمیم می گیرند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شفافیت امر مقدسی است اما باید چارچوب ها آن مشخص باشد تا در مقام عمل مشکلاتی ایجاد نکند و در موضوعات دیگر نیز تسری پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار