نماینده مرودشت اظهار کرد: متاسفانه در کشور ما در خصوص احزاب تعریفی که در عالم سیاست وجود دارد، صدق نمی کند. احزاب معمولا در دوران انتخابات تازه یادشان می افتد که باید فعال شوند این نوع عملکرد احزاب این امر را در افکار عمومی جلوه می دهد که احزاب بیشتر نگاه سهم خواهی دارند.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲ 21 October 2021
به گزارش تابناک فارس: جلال رشیدی کوچی تاکید کرد: احزاب باید در چهارچوب هایی که خود تعریف کرده اند برای حل مشکلات کشور برنامه ارائه دهند نه اینکه عملکرد کرکره ای در دوره های انتخاباتی داشته باشند.
 
او درباره ویژگی جریان های سیاسی و احزاب واقعی در هر کشوری، بیان کرد: متاسفانه در کشور ما در خصوص احزاب تعریفی که در عالم سیاست وجود دارد، صدق نمی کند. احزاب معمولا در دوران انتخابات تازه یادشان می افتد که باید فعال شوند و این باعث می شود مردم نیز نسبت به احزاب نگاه مثبتی نداشته باشند.
 
کوچی ادامه داد: این نوع عملکرد احزاب مشکلات جدی به دنبال داشته و همه ما نیز بارها بر این موضوع تاکید کردیم که احزاب در دوران انتخابات کرکره های خود را بالا کشیده و بعد انتخابات مجددا کرکره را پایین می آورند.
 
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به نظر بنده راهکار برون رفت از بسیاری از مشکلات، تقویت احزاب است. احزاب باید در چهارچوب هایی که خود تعریف کرده اند برای حل مشکلات برنامه ارائه دهند. زمانی که احزاب تقویت شوند به دنبال آن مجلس قوی نیز شکل خواهد گرفت که مصوبات قوی دارد. همچنین ریاست جمهوری و دولت قوی خواهیم داشت که هر بخش به تکمیل پازل حل مشکلات کمک می کند.
 
رشیدی کوچی درباره علل تغییر مواضع احزاب در طول زمان تاکید کرد: متاسفانه احزاب به جای آنکه خودشان به دنبال نیرو سازی باشند و از نیروهای خود برای حضور در انتخابات حمایت کنند، منتظر هستند ببینند چه فردی امکان رای آوری بیشتری داشته تا بروند و پشت او بایستند. این امر باعث تغییر مواضع احزاب در کشور می شود.
برچسب ها: احزاب ، ایران ، سیاست
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار