در آئین تکریم و معرفه فرماندار شهرستان لامرد، از زحمات پیشاهنگ سرپرست فرمانداری لامرد قدردانی و اسماعیل رستگار که پیش از این سابقه بخشدار مرکزی لامرد، رئیس اداره رفاه استانداری فارس، کارشناس هسته گزینش استانداری فارس، را در کارنامه کاری خود دارد به عنوان فرماندار لامرد منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ 21 October 2021

تابناک فارس به نقل از شیرازه: سیدموسی موسوی نماینده مردم شهرستان های لامرد ومهر در مجلس شورای اسلامی در آئین تکریم و معارفه فرماندار لامردگفت: از آنجایی که وزارت کشور نظرش بر بومی بودن، و نیروی وزارت کشوری بود، اسماعیل رستگار را برای تصدی این پست معرفی کردند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه با فرمت اداری نمی شود مشکل را حل کرد، افزود: همانطور که رییس جمهور بین مردم حضور پیدا کرده و مشکلات را از نزدیک بررسی می کنند از فرماندار شهرستان نیز می خواهم که در بین مردم بروند و در محلات و روستاها حضور پیدا کرده، و مشکلات مردم را مرتفع نمایند.

وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی اندک است، اظهار کرد: با تکیه بر اعتبارات دولتی به تنهایی نمی توان موانع و مشکلات را به سرانجام مقصود رسان پس بخش خصوصی باید به کمک دولت بیاید.

موسوی ادامه داد:برای تشویق سرمایه گذاران، از فرماندار جدید درخواست میکنم تا طرح های مختلف را بی نام و استعلامات گرفته و به متقاضیان مجوز ارائه دهند تا موانع برداشته، باید فرش قرمز جلوی سرمایه گذار پهن کرد و از آنان استقبال شود.

بنابه گفته نماینده مردم لامرد و مهر، وحدت در جامعه و همگرایی مهم است، و چپ و راستی نداریم و درب اتاق فرماندار باید به روی همه باز باشد.

در ادامه اسماعیل رستگار فرماندار جدید لامرد اظهار کرد: لامرد یک شهرستان صنعتی و گازی است و امیداوریم با همکاری نماینده مجلس در راستای منویات مقام معظم رهبری و همچنین دولت سیزدهم در توسعه و عمران شهرستان گام های موثری را برداریم.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، منافع مردم را از اولویت های کاری خود میدانم و با فعال کردن کمیته های اشتغال، زمینه اشتغال جوانان که از دغدغه های دولت مردمی و فساد ستیز دولت رئیسی ست، مشکل عظیم را مرتفع نماییم.


فرماندار لامرد با اشاره به اینکه با استفاده از مدیران جهادی، انقلابی، و فساد ستیز، اشتغال جوانان، و توسعه شهرستان و همچنین حضور در بین مردم و شنیدن مسائل و مشکلات از راهبرد های اصلی آینده خواهد بود، گفت: فارغ از همه مسائل سیاسی، آمده ام تا تمام همت خود را به کار گیرم و با برنامه ریزی هدفمند، همکاری مدیران و خرد جمعی، چشم اندازی روشن و متوازن را رقم بزنیم.


گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات پیشاهنگ سرپرست فرمانداری لامرد قدردانی و اسماعیل رستگار که پیش از این سابقه بخشدار مرکزی لامرد، رئیس اداره رفاه استانداری فارس، کارشناس هسته گزینش استانداری فارس، را در کارنامه کاری خود دارد به عنوان فرماندار لامرد منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار