همراه با تابناک کهگیلویه و بویراحمد
در این بسته خبری ابتدا به موضوعی مربوط یه صحبت های حسینی کاندیدای سابق مجلس در حوزه گچساران ،اعزام تیم پزشکی به منطقه زیلایی...
کد خبر: ۱۰۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 25 September 2015

بسته خبری تابناک کهگیلویه وبویراحمد به موضوعات مختلف سیاسی ،اجتماعی،فرهنگی،ورزشی و... می پردازد. در این بسته خبری ابتدا به موضوعی مربوط یه صحبت های حسینی کاندیدای سابق مجلس در حوزه گچساران ،اعزام تیم پزشکی به منطقه زیلایی،موضوع ازدواج خانواده کمیته امداد و در آخر پر مخاطب ترین سایتها خواهیم پرداخت

عده‌ای شرط حمایت از خود را فحش دادن درست و حسابی به تاجگردون می‌دانند

در برخی خبرهای غیر رسمی اعلام حضور سید قدرت الله حسینی در حوزه ی انتخابیه شیراز آمده بود. برخی تحلیل ها هم از ناتوانی رقابت این کاندید و دیگر کاندیداها با تاجگردون خبر می دهد اما به هر جهت این خبرها همه غیر رسمی هستند و نمی توان کارکشتگی اصولگرایان را نادیده گرفت.

نماینده سابق گچساران و باشت گفت: مطلقاً در انتخابات مجلس دوره دهم حوزه انتخابیه گچساران و باشت شرکت نخواهم کرد.

سیدقدرت حسینی‌بحرینی در گفت‌وگو با کبنانیوز با اشاره به حضورش در انتخابات مجلس دوره دهم، اظهار کرد: بنده مطلقاً در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در صحنه انتخابات حضور پیدا نمی‌کنم و حتی در دوره گذشته با اکراه ۱۰۰ درصد ورود پیدا کردم.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: حضورم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت منتفی است و حتی اگر آقای دکتر تاجگردون حضور نداشته باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در حوزه انتخابیه شیراز کاندیدا خواهید شد؟، بیان کرد: برای حضور در حوزه انتخابیه شیراز تصمیم خاصی نگرفته‌ام.

حسینی‌بحرینی در پاسخ به این سئوال که آیا از آقای تاجگردون در انتخابات آینده حمایت خواهید کرد؟، افزود: برای آقای تاجگردون از روز اول که کاندیدای مجلس شدند احترام قائل بودم و همچنان احترام قائل هستم و بعداً هم احترام قائل خواهم بود. ولی ما در دو طیف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان هستیم.

وی اضافه کرد: احترام قائل بودن تا تکریم برخورد کردن غیر از حمایت است، عده‌ای تنگ‌نظر می‌گویند چون فلانی فحش به آقای تاجگردون نمی‌دهد حتماً او را حمایت می‌کند، بنده روشم فحش دادن نیست.

حسینی‌بحرینی گفت: برخی شرط حمایت دیگران از خود را فحش دادن درست و حسابی به تاجگردون می‌دانند.

نماینده سابق گچساران و باشت در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر حضورش در برنامه‌های که آقای تاجگردون نیز حضور داشت، بیان کرد: آقای تاجگردون در بحث بیمارستان باشت از من دعوت کرد و بنده بچه باشت هستم و اگر دهه بارها از من دعوت کنند با تیپ آسوده خاطر حضور پیدا می‌کنم، بنده هم دوست دارم که شاهد پیشرفت شهرم و استانم باشم.

وی افزود: برای افطاری ماه رمضان همچنین از من دعوت شد و آقای تاجگردون خودشان تماس گرفتند و بنده پذیرفتم. شرکت من در این برنامه‌ها به منزله‌ی حمایت انتخاباتی نیست.

هدایت‌خواه شانس پیروزی دارد

حسینی‌بحرینی در پاسخ به این سئوال که آیا به آقای هدایت‌خواه توصیه می‌کنید که در انتخابات دوره دهم حضور پیدا کند؟ گفت: تنها کسی که در حوزه بویراحمد و دنا احتمال بردش بالا است آقای هدایت‌خواه است.

وی ادامه داد: سایر کاندیداهای اصولگرایان آدم‌های خوب و توانمندی هستند ولی به اندازه آقای هدایت‌خواه زمینه اجتماعی جذب آرای مردم را ندارند. اگر چه مقداری دیر شده است ولی تنها کسی که می‌تواند اکثریت آرا اصولگرایان را به خود اختصاص بدهد آقای هدایت‌خواه است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: آقای هدایت‌خواه شانس پیروزی دارد ولی سایرین این شانس را ندارند.

اعزام تیم پزشکی به منطقه محروم زیلایی

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان به آبعلی زیلایی در دومین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد.

سید هوشنگ رحیمیان  تیم‌های اعزامی بهداشت و درمان به مناطق محروم زیلایی را شامل تیم‌های فوق تخصص چشم، متخصص دندانپزشکی، داخلی، عمومی و ارائه آموزش بهداشت و پیراپزشکی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه همکاری دستگاه‌ها اعم از علوم پزشکی، بیمارستان، مدیریت درمان تامین اجتماعی، مرکز بهداشت، پزشکان متخصص و بسیجیان و پرستاران تاکنون در اجرای برنامه‌ها رضایت‌بخش بوده است.

وی، ضمن قدردانی از تمامی کسانی که تاکنون بسیجی‌وار با بسیج جامعه پزشکی همکاری داشته‌اند و محرومین را یاری کردند، گفت: بسیج جامعه پزشکی در ایام مختلف سال، مناسبت‌ها و اعیاد تیم‌های بهداشتی و درمانی زیادی را به مناطق محروم استان اعزام می‌کند تا با ارائه خدمات درمانی مرهم زخمی برای نیازمندان باشد.
منطقه زیلایی یکی از محرومترین نقاط استان و کشور است.
ازدواج60زوج جوان به همت کمیته امداد

با حضور فرماندار گچساران مراسم ازدواج همزمان 60 زوج جوان به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و موسسه خیریه بوتراب در محل سالن هلال‌احمر گچساران برگزار شد.

عبدالریح رحیمی، فرماندار گچساران در این مراسم، با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ ازدواج آسان اظهار کرد: توجه به سیره عملی حضرت علی(ع) و فاطمه(س) در زمینه ازدواج بهترین الگو برای نسل جوان جامعه در همه زمینه‌ها به ویژه ازدواج است.

وی افزود: ترویج فرهنگ ازدواج‌های آسان با مهریه‌های سبک، ساده‌زیستی، بدون انتظارات و چشم و هم‌چشمی، اعتقاد به باورهای دینی می‌تواند از طریق آموزش‌های پیش از ازدواج اشاعه پیدا کند.

فرماندار گچساران، ترویج ازدواج آسان در جامعه را از اهداف مهم برگزاری این مراسم دانست و گفت: این برنامه‌ها می‌تواند در اشاعه فرهنگ ازدواج‌های آسان و پایدار بسیار تاثیرگذار باشد.

رحیمی ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم اظهار کرد: نهادهای حمایتی و خیرین شهرستان می‌توانند با برگزاری این مراسم‌ها شرایط و مقدمات ازدواج را برای جوانان فراهم کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم جوانان با ساده گرفتن مقوله ازدواج در اشاعه این فرهنگ پیشگام بوده و خانواده‌ها نیز با درک شرایط در این امر مقدس نقش مهمی ایفا کنند.

پرمخاطب ترین سایت های کشور

در جداول زیر پرمخاطب‌ترین سایت‌ها و خبرگزاری‌های اصلاح‌طلب و اعتدالگرا به ترتیب در لیست‌های مشخص معرفی شده‌اند. «پویش» این رده بندی را با توجه به رتبه‌های الکسا انجام داده است که به نوعی معتبرترین مرجع جهانی در این زمینه محسوب می‌شوند. مطابق آمار الکسا، پایگاه خبری تحلیلی تابناک به عنوان یک رسانه مستقل ، در بین سایت‌های خبری  کشور رتبه اول را دارد.

گفتنیست که در این جداول، سایت‌های منطقه‌ای و استانی در نظر گرفته نشده و صرفا رسانه‌هایی که به صورت سراسری به انتشار خبر و تحلیل در حوزه سیاست داخلی ایران می‌پردازند لحاظ شده‌اند.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار