مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه :
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده باش این جمعیت برای شروع فصل بارندگی در سراسر استان خبر داد و عنوان کرد: ۱۲۵۰ نیروی هلال احمر در آماده‌باش هستند.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 30 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، فرزین معتمدی با اشاره به شروع فصل بارندگی و سرما، اظهار کرد: ۱۲۵۰ نفر نیروی هلال احمر کرمانشاه با تمام امکانات و تجهیزات در آمادگی کامل هستند.

وی با بیان اینکه ۱۵ شعبه هلال احمر در سطح شهرستان‌های استان فعال است، افزود: در هریک از این شعب دو تیم عملیاتی برای ارائه خدمات در حوادث شهری از جمله آبگرفتگی وسیلاب آماده هستند تا در صورت نیاز به کمک سایر دستگاه‌ها مانند شهردای، آتشنشانی و آب و فاضلاب بیایند.

به گفته معتمدی، در این پایگاه‌ها انواع تجهیزات مانند موتور آب و کفش کش فراهم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه همچنین از آماده‌باش ۱۶ پایگاه ثابت جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی، پایگاه‌های امداد کوهستان، تیم‌های واکنش سریع و سگ‌های تجسس هم خبر داد و عنوان کرد: دو پایگاه موقت جاده‌ای نیز برای ایام بارندگی و فصل سرما پای کار خواهد بود.

وی تاکید کرد: تمام تجهیزات پایگاه‌های جاده‌ای مانند امکانات و ست‌های نجات، تجهیزات رهاسازی مصدوم و ... نیز آماده شده و اگر تعمیراتی نیاز بوده برای آن‌ها انجام شده است.

معتمدی با بیان اینکه در پایگاه‌های ثابت و موقت جاده‌ای امکان اسکان اضطراری افراد در راه مانده نیز فراهم است، اضافه کرد: اسکان اضطراری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلا احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح زمستانی امداد و نجات هلال احمر از ۲۰ آذر آغاز می‌شود، گفت: تا پیش از این طرح نیز برای فصل بارندگی در آمادگی کامل هستیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار