هجدهمین مرکز واکسیناسیون استان قم در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) راه اندازی شد و سه مرکز سیار نیز در سطح شهر مستقر شدند.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 31 October 2021

به گزارش تابناک قم، دکتر قدیر ربیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: این مرکز در ۲ بخش آقایان و بانوان از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به زائران و مردم شهر قم است.

تولیت آستان مقدی حضرت فاطمه معصومه (س) نیز با گرامیداشت ورود بانوی کرامت به شهر قم در خصوص راه اندازی مرکز واکسیناسیون در حرم مطهر گفت:بر اساس اعتقادات ما که حرم‌ها دارالشفا هستند و استفاده از فضای حرم مطهر برای کمک به امر واکسیناسیون هیچ منافاتی با دین ندارد.

همچنین ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در ۲ نقطه پر رفت و آمد قم با هدف سهولت در واکسیناسیون مستقر شدند.

این اتوبوس آمبولانس‌ها در مرحله اول در سه راه بازار، جنب مسجد امام حسن عسکری و خیابان زنگارکی منطقه نیروگاه استقرار یافته اند و هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

دکتر قدیر با بیان اینکه این ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس تا زمانی که مراجعه کننده وجود داشته باشد خدمات واکسیناسیون را به مردم در این بخش از شهر ارائه می‌کنند گفت: در صورت کاهش مراجعات در این قسمت شهر و احساس نیاز، این مراکز سیار جابه جا شده و در سایر بخش‌های شهر مستقر می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار