رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به قرار گیری ۱۰۰ پلاک ثبتی در مسیر برق فشار قوی و مضرات آن برای سلامت مردم گفت: انتقال خطوط برق فشار قوی محله ملک آباد ری به زیرزمین در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ 31 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، جعفر شربیانی با اشاره به مشکلات مردم در زمینه انتقال خطوط برق فشار قوی اظهار داشت: کابل‌های فشارقوی در بسیاری از محلات تهران مسبب بروز بیماری‌های سرطانی و به دنیا آمدن نوزادان معیوب شده لذا از وزارت نیرو می‌خواهیم انتقال خطوط برق فشار قوی را به زیرزمین در اولویت قرار دهد.

وی افزود: ملک آباد محله‌ای محروم در ری است که در مسیر برق فشار قوی قرار گرفته و مردم این محله همواره با مشکلات فراوانی از جمله برق گرفتگی، بیماری‌های سرطانی و.. هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در ادامه با اشاره به قرارگیری بیش از ۱۰۰ پلاک در مسیر برق فشار قوی گفت: سلامت مردم در برخی محلات در معرض خطرات غیر قابل جبرانی قرار دارد و به راستی هزینه‌های زیاد یک خدمت نباید دستگاه‌های خدمت‌رسان را از مسئولیت‌های اجتماعی باز دارد.

شربیانی در پایان خاطرنشان کرد: به وزارت نیرو تذکر می‌دهم که زیرزمینی کردن خطوط برق فشار قوی را اولویت خود قرار دهد و از نمایندگان تهران در مجلس هم تقاضا دارم که این موضوع را از وزیر نیرو پیگیری کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار