مدیر کل خبر داد:
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از دریافت حداقل یک دز واکسن کرونا در بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان متوسطه استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ 01 November 2021
 
به گزارش تابناک خراسان جنوبی "محمدعلی واقعی" در نشست شورای معاونین این اداره کل به دریافت واکسن کرونا در ۵۸ هزار و ۷۴۳ دانش آموز دوره متوسطه استان اشاره و اظهار کرد: از این تعداد ۱۹ هزار و ۶۵۲ دانش آموز هر ۲ دُز واکسن را دریافت کرده اند.
وی همچنین از تزریق واکسن به  حدود ۹۳ درصد فرهنگیان  استان خبر داد و تصریح کرد: ۷ درصد باقی مانده بیشتر معلم هایی هستندکه به دلیل بیماری  از دریافت واکسن به توصیه پزشکان معاف شده اند.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تاکید کرد: به منظور پالایش و کنترل واکسیناسیون فرهنگیان، ارائه کارت واکسیناسیون به مراکز آموزشی و اداری الزامی است. به گفته وی در این زمینه دستور العملی با توجه به آیین سازمان اداری و استخدامی تنظیم شده و به مراکز آموزشی، مدارس و ادارات ارسال شده است.
وی توصیه کرد: کارکنان آموزشی و اداری استان  نسبت به دریافت کارت واکسیناسیون خود اقدام کنند.
وی در ادامه سخنان خود یاداور شد: بر اساس دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا از حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند در محل کار جلوگیری می شود.
به گفته وی در مورد کارمندانی که بدون دریافت واکسن در محل کار حضور می یابند به جز مواردی که به تجویز پزشک دریافت واکسن زیان بار تشخیص داده شود؛ مطابق مصوبه سومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اقدام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار