مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: از هشتم آبان جاری، سالروز بانوی کرامت به قم پروژه ساخت مستند روایی تاریخی حضرت معصومه(س) در مرحله تولید قرار گرفته است و تا دو هفته دیگر تصویربرداری کار به اتمام می‌رسد و وارد مرحله پس‌تولید می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 02 November 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام محسن آمره در گفت‌و گو با خبرنگاران، با اشاره به ساخت مستند تاریخی روایی حضرت معصومه(س) گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای که در دو سال گذشته بین شبکه کربلا وابسته به عتبه امام حسین علیه‌السلام و آستان مقدس بانوی کرامت امضا شد، تصمیم برساخت مستندی پیرامون حضرت فاطمه معصومه(س) گرفته شد.

وی ساخت مستند حضرت معصومه سلام الله علیها را نخستین همکاری رسانه‌ای میان عتبه مقدس امام حسین(ع) و عتبه حضرت فاطمه معصومه(س) عنوان کرد و گفت: از همان دو سال گذشته، کارهای مطالعاتی و فیلم‌نامه‌نویسی این پروژه انجام شد که محتوای تولیدشده از سوی این آستان‌های مقدس بررسی و تأیید شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به آغاز فرایند پیش‌تولید مستند حضرت معصومه(س) از دو ماه گذشته، افزود: از هشتم آبان جاری، سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم نیز پروژه ساخت مستند در مرحله تولید قرارگرفته که بر اساس پیشرفت کار و برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا دو هفته دیگر تصویربرداری کار به اتمام رسیده و وارد مرحله پس‌تولید خواهیم شد.

وی با ابراز امیدواری از ادامه همکاری‌های رسانه‌ای اعتاب مقدس معصومین در جهان در راستای نشر معارف ناب اسلامی گفت: مراحل ساخت مستند تاریخی روایی حضرت معصومه(س) به تهیه‌کنندگی جعفر زندی و کارگردانی سید مجتبی طباطبایی دنبال می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار