نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: آشنایی نسل جدید بعد از جنگ با مفاهیم دفاع مقدس موجب شکل گیری نسلی ادامه دهنده راه شهدا و پاسداری از آرمان های شهدا می شود و بدون شک انس و الفت جوانان به شهدا همگان را به آینده نظام امیدوار می کند.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ 03 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در دیدار با مسوول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: انس و الفت جوانان و نوجوانان با شهدا و دفاع مقدس موجب تبعیت پذیری آنها از فرامین امام شهدا و رهبری می شود.

وی افزود: هم اکنون به واسطه برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید ایلام، فضای استان سرشار از یاد و نام شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس است. 

امام جمعه ایلام یادآور شد: پیش از برگزاری کنگره، یادواره های متعددی در نقاط مختلف استان ایلام برگزار شده که پیش درآمد کنگره است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار ادامه داد: با وجود آنکه سال های زیادی از اتمام جنگ تحمیلی گذشته است، در استان نیاز به استشمام عطر یاد و خاطره شهدا داریم و به واسطه برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید، فضای معنوی در استان ایلام ایجاد شده است.

مسوول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم گفت: پیگیری مجدانه برای برگزاری کنگره های شهدا و دیدار اختصاصی و ویژه برگزارکنندگان کنگره های استانی با مقام معظم رهبری نشان از اهمیت این رویداد مهم معنوی در نزد ایشان دارد.

سردار احمد حق طلب افزود: توجه به مقوله دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران و دیدار با این اقشار بیشترین فراوانی محتوایی را در کلام رهبری می توان مشاهده کرد.

وی اظهار داشت: عظمت ایران مرهون شهداست و در شورای سیاست گذاری کنگره، فعالیت های خوبی در استان ها صئرت گرفته است.

مسوول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امدادهای غیبی الهی و عنایات شهدا مشکلات را حل می کند، اضافه کرد: همه کنگره ها مملو از عطر شهداست ولی کنگره شهدای گیلان با حضور سردار سلیمانی حال و هوای خاص و متفاوت تری داشت. 

حق طلب اضافه کرد: آثار کنگره شهدا بدون شک تا مدت ها در بین جامعه خواهد بود و برای ماندگاری بیشتر آثار و برکات کنگره باید از اصناف و مردم بکارگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار