‍ فرماندار همدان:
‍ فرماندار همدان گفت : مدیریت شهری توجه بیشتری به منطقه دره مرادبیگ کند.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲ 03 November 2021
در نشست فرماندار همدان با معتمدین و همیاران شورا‌های منطقه دره مرادبیک مهترین مسایل و مشکلات این منطقه مورد طرح و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش تابناک همدان، فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه کوی دره مرادبیگ سهم بزرگی در رویداد‌های انقلاب دارد یادآورشد: چه در مبارزات دوران انقلاب و چه در دفاع مقدس اهالی این منطقه نقش بی بدیلی داشتند.

وی با اشاره به جانفشانی تعداد قابل توجهی از شهدا و ایثارگران کوی دره مرادبیگ در طول چهل ساله گذشته افزود: از فعالیت‌های انقلابی تعدادی از یاران شهید مدنی تا رشادت‌های سردار شهید مصیب مجیدی و مدافع حرم شهید فانوسی شخصیت‌هایی هستند که هنوز این منطقه از انفاس آن‌ها بهره‌مند است.

محمد علی محمدی با اشاره به ضرورت هم افزایی معتمدین و مشارکت بیشتر مردم کوی دره مرادبیک به منظور رفع مسایل و مشکلات این منطقه تاکید کرد: از مدیریت شهری انتظار داریم به منطقه دره مرادبیگ توجه بیشتری داشته باشند.

وی توجه به منافع عمومی را از جمله اولویت‌ها برای اجرای هر طرحی دانست و افزود: متاسفانه با توجه به منافع شخصی شساهد تخریب بسیاری از باغات، ساخت و ساز‌های غیر مجاز، تجاوز به حریم منابع طبیعی و رودخانه حتی توسط افراد بومی در منطقه دره مرادبیک هستیم.

محمدی از برگزاری نشست‌های مستمر و تمرکز بیشتر به منظور رفع مشکلات این منطقه خبرداد و اظهار کرد: دره مرادبیک به عنوان یک نگین سبز و منطقه ویژه گردشگری باید دیده شود و در حفظ محیط زیست این منطقه بیش از پیش کوشا بود.

در این نشست تنی چند از معتمدین کوی دره مرادبیک به بیان مهمترین مشکلات این منطقه پرداختند که وضعیت عرض کم و فاقد پیاده راه بودن جاده اصلی دره مرادبیگ، ترافیک و لزوم بازگشایی مسیر در برخی از خیابان‌ها و کوچه‌های داخلی دره مرادبیگ، فاضلاب و هدایت آن به رودخانه دره مرادبیک، مشکل آب شرب و آب باغات و نیاز به احداث منبع ذخیره و لزوم اتحاد معتمدین و شورایاران در پیگیری مسایل و مشکلات از جمله مهمترین موارد بود.

پایگاه مقاومت بسیج منطقه دره مرادبیک همدان در دوران دفاع مقدس از پایگاه‌های فعال شهر همدان در اعزام نیرو به جبهه‌های نبرد و جمع‌آوری کمک‌های مردمی بود و مردم این منطقه ۷۵ شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار