روابط عمومی فرمانداری شهرستان ممسنی اعلام کرد:بر اساس دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا از ابتدای هفته آینده(۱۵ آبان ) تمام فعالیت مدارس،باشگاههای ورزشی،تالارهای عروسی، دانشگاه ها به مدت دو هفته تعطیل و فعالیت رستوران‌ها و فست فودی‌ها و کافی‌شاپ‌ها نیز به صورت بیرون بر خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ 04 November 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: داوود ایوبی فرماندار ممسنی در این زمینه گفت: تلاش همه جانبه برای شناسایی و واکسیناسیون افرادی که تاکنون نسبت به تزریق واکسن اقدام نکرده اند از اولین اولویت هایی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار ممسنی که در هشتاد و یکمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای این شهرستان سخن می‌گفت، ادامه داد: در طول دو سال گذشته هر وقت صدای ساز و نقاره و ارگ ها در تالارها بلند شده از طرف دیگر ناقوس مرگ و آه و ناله بیماری برای مردم به ارمغان آورده که بسیار موجب نگرانی است.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان ممسنی اظهار داشت: کم توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و زدن ماسک در همه اقشار جامعه دیده می شود.

وی ادامه داد: تقویت نظارت میدانی و هوشمند بر تجمعات نیز با حساسیت بیشتری دنبال شود تا بیش از این شاهد بدتر شدن رنگ بندی کرونایی نباشیم و سریعا به تغییر وضعیت اقدام شود.

در این جلسه پس از گزارش های ادارات و مسئول ستاد مردمی و معرفی کانون های مراکز تجمع چندین ساعته بدون رعایت پروتکل های بهداشتی مقرر شد از اول هفته آینده تمام فعالیت مدارس، باشگاههای ورزشی و تالارهای عروسی، دانشگاهها به مدت ٢هفته تعطیل و با افزایش نظارت ها با واحدهای صنفی متخلف نیز برخورد قانونی شودو فعالیت رستوران ها و فست فودی ها و کافی شاب ها نیز به صورت بیرون بر باشد.

ممسنی به مرکزیت نورآباد از شهرستان های غربی استان فارس است.

برچسب ها: کرونا ، ممسنی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار