مدیرکل راه‌آهن قم خبر داد؛
دباغ گفت:حمل و نقل ریلی قم در هفت ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴۱ درصد رشد کرده است.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ 07 November 2021

به گزارش تابناک قم، غلامحسین دباغ ،مدیرکل راه‌آهن قم با اشاره به رشد ۱۴۱ درصدی جابه‌جایی مسافر ناوگان ریلی استان از ابتدای امسال تا پایان مهرماه گفت: گفت: نرخ نقل و انتقال مسافر از طریق راه‌آهن قم با ۹۲۶ هزار و ۸۳۸ تَن نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴۱ درصد رشد کرده است.

او با اشاره به این که در مقایسه آمار جابه‌جایی مسافر، رشد چشمگیری را شاهد بوده ایم افزود: آمار خروجی مسافر طی مدت یاد شده ۴۷۲ هزار و ۲۹۵ تَن بوده که ۱۴۰ درصد، و آمار ورودی مسافر نیز ۴۵۴ هزار و ۵۴۳ تَن بوده است که در این مورد هم رشد ۱۴۲ درصدی داشته‌ایم.

دباغ ادامه داد: این در حالی است که در سال ۹۹ در همین مدت ورودی و خروجی مسافر در مجموع ۳۸۴ هزار و ۴۰ تَن بوده است.

این مسئول در ادامه با بیان این که در موضوع قطار‌های حومه‌ای برغم محدودیت‌های کرونایی و اعزام قطار‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت، شاهد رشد و استقبال خوب مردم استان بوده ایم، افزود: آمار خروجی مسافران قطار‌های حومه‌ای در مدت زمان مذکور، ۴۰۱ هزار و ۹۸۵ تَن بوده است که در این مورد نیز رشد ۱۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد هستیم.

بر اساس این گزارش، تمامی قطار‌ها اعم از حومه‌ای و بین شهری به دلیل شیوع ویروس کرونا با ظرفیت ۵۰ درصد و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار