تابناک: مدیرکل پست استان اصفهان از ثبت نام برای فروش تمبر طلا و نقره با نقش حافظ شیرازی از 28 شهریور تا 16 مهر ماه در مراکز پستی استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ 26 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید سعید رجالی، پیرامون طرح فروش تمبر طلا و نقره با نقش حافظ اظهار کرد: ثبت نام برای خرید این نوع تمبرها از 28 شهریور ماه در سراسر کشور و در اصفهان آغاز شده و در 16 مهرماه نیز ثبت نام به پایان خواهد رسید و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

وی، هدف از این طرح را حفظ و انتقال میراث غنی فرهنگی کشور ذکر کرد و افزود: با توجه به اینکه تمبر در زمینه حفظ و انتقال میراث فرهنگی، نقش بی بدیلی دارد، تولید تمبر در یک قالب مشخص و با استفاده از آلیاژ فلزات گرانبها مانند طلا و نقره در دستور کار شرکت پست جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

مدیرکل پست استان اصفهان با بیان اینکه شرکت پست در رابطه با تمبر طلا و نقره با بخش خصوصی قراردادی را منعقد کرده است، اضافه کرد: شرکت پست، طرح تمبر را از میان تمبرهای یادبودی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شده، انتخاب و در اختیار بخش خصوصی قرار می‌دهد که در نوبت نخست تمبر طلا و نقره تمثال امام (ره) با عنوان "سلام بر روح خدا" و در نوبت دوم نقش حافظ شیرازی برای تبدیل به صورت تمبر طلا و نقره انتخاب شد.

رجالی ادامه داد: پس از پایان ثبت نام، طی مدت زمان 45 روز، آماده سازی تمبر طلا و نقره انجام می‌شود و در نهایت این نوع تمیر با استفاده از پست پیشتاز به صورت بیمه شده برای متقاضیان ارسال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمبر طلا با یک گرم طلا با بسته بندی طلاکوب 250 هزار تومان، تمبر طلا با یک گرم طلا با بسته بندی معمولی 210 هزار تومان، تمبر نقره با 10 گرم نقره با بسته بندی نقره کوب 150 هزار تومان و تمبر نقره با 10 گرم نقره با بسته بندی معمولی 120 هزار تومان قیمت گذاری شده است و البته به این مبالغ، هزینه ‌ای بابت مالیات بر ارزش افزوده نیز افزوده می‌شود.

مدیرکل پست استان اصفهان با بیان اینکه متقاضیان شهرستان‌های استان اصفهان برای خرید تمبرهای طلا و نقره باید به مراکز ادارات پستی شهرستان‌ها مراجعه کنند، گفت: در شهر اصفهان نیز متقاضیان می‌توانند به ناحیه‌های پستی نشاط، فیض، مسجد سید، لاله، خوراسگان و ملک شهر مراجعه کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار