جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلام با اشاره به ۹۰ روزه شدن دولت سیزدهم اظهار کرد: روند انتصابات باید تسریع شود تا سیستم دولت بلاتکلیف نماند؛ در وزارتخانه‌ها و استان‌ها، هنوز برخی از مدیران کل و معاونان تعیین و تکلیف نشده‌اند و به طبع آن شرایط در شهرستان‌ها ناپایدار است.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ 08 November 2021

تابناک فارس به نقل از آنا: جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ۹۰ روزه شدن دولت سیزدهم اظهار کرد: روند انتصابات باید تسریع شود تا سیستم دولت بلاتکلیف نماند؛ در وزارتخانه‌ها و استان‌ها، هنوز برخی از مدیران کل و معاونان تعیین و تکلیف نشده‌اند و به طبع آن شرایط در شهرستان‌ها ناپایدار است.

وی ادامه داد: مدیران استانی موجود یا باید دوباره منصوب شوند یا زودتر جابه‌جایی‌ها انجام گیرد. دولت معتقد است که نباید در انتصابات عجله‌ای داشت، اما مدیران استانی برای مشخص شدن وضعیت خود عجله دارند و تا زمانی که از حضور خود در مناصب مطمئن نباشند، اقدام بلندمدت و ریسک‌پذیر انجام نمی‌دهند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات افزود: متأسفانه مدیران در سیستم اداری کشوری طوری تربیت شده‌اند که فقط در افق زمانی کاری خود برنامه‌ریزی می‌کنند و این یک معضل است.

قادری با بیان اینکه جهت‌گیری‌های اقتصادی دولت در این مدت مثبت بوده است، گفت: این تصمیمات اقتصادی باید تأثیرگذاری بیشتری در بازار داشته باشد و اقدامات دولت برای توسعه ظرفیت‌ها و ورود به طرح‌های نفتی، نهضت ملی مسکن و سفرهای استانی از جمله ویژگی‌های مثبت دولت سیزدهم است.

نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار کرد: سرعت این اقدامات سازنده باید بیشتر شود و «ساماندهی گمرکات» و «تسریع در ترخیص کالا» می‌تواند به‌ عنوان مُسکن باشد و درمان قطعی مشکلات اقتصادی نیست. دولت باید نگاه ویژه‌ای به طرح‌های بلندمدت داشته باشد و مدل‌های مالی را تعریف کند تا اعتماد سرمایه‌گذاران جلب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار