فریدون عباسی دوانی ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس یازدهم:‏اعضاء هیات علمی از نظام یکسان در جذب، ارتقای رتبه و ترفیع پایه پیروی می‌کنند. ‎نظام حقوق و دستمزد آن ها نیز باید یکسان باشد. جداکردن وابستگان به ‎ وزارت عتف از دیگر دستگاه ها از مصادیق تبعیض است. پژوهشگاه علوم و فناوری هسته ای در سال های اخیر قوام لازم را پیدا کرده و از بسیاری دانشگاه ها برای پیشبرد اهداف نظام موثرتر بوده است. حقوق و دستمزد اعضاء هیات علمی و پژوهشگران در آن باید در حد دانشگاه های درجه یک کشور باشد.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 08 November 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: فریدون عباسی دوانی ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‏اعضاء هیات علمی از نظام یکسان در جذب، ارتقای رتبه و ترفیع پایه پیروی می‌کنند. ‎نظام حقوق و دستمزد آن ها نیز باید یکسان باشد. جداکردن وابستگان به ‎ وزارت عتف از دیگر دستگاه ها از مصادیق تبعیض است. پژوهشگاه علوم و فناوری هسته ای در سال های اخیر قوام لازم را پیدا کرده و از بسیاری دانشگاه ها برای پیشبرد اهداف نظام موثرتر بوده است. حقوق و دستمزد اعضاء هیات علمی و پژوهشگران در آن باید در حد دانشگاه های درجه یک کشور باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار