مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان شناسایی شدند.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ 10 November 2021

نورالدین سلطانیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به تعداد کل موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا از ابتدا تاکنون، گفت: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۲۰۹ هزار و ۱۵۵ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان شناسایی شدند.

وی افزود: در این بازه زمانی تعداد کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۲۰ هزار و ۹۷۴ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را ۴۳۴ نفر گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: همچنین تعداد ۱۶ هزار و ۷۲۷ نفر آمار کل فوت شدگان قطعی و مشکوک به علت کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان بوده است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۷۹ هزار و ۶۲۰ نفر نیز تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و تعداد بهبود یافتگان نیز ۱۲۰ هزار و ۶۴۱ نفر اعلام شده است.

سلطانیان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۶۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان بستری هستند، افزود: از این تعداد ۱۸۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص آمار تعداد کل بهبود یافتگان از ابتدا تاکنون گفت: در این بازه زمانی ۱۲۰ هزار و ۶۴۱ نفر بهبودیافتگان کرونا هستند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۸۳ نفر بوده است.

وی تاکید کرد: همچنین آمار مرگ و میر بیماران مشکوک و قطعی به کرونا در طی ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان ۱۲ نفر گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار