حسینی گفت: تاکنون پنج میلیون و ۴۹۴ هزار و ۹۲۲ دُز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است و تزریق دُز سوم واکسن برای افراد بالای ۶۰ سال ضرورت دارد.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 11 November 2021

تابناک فالرس به نقل از شبستان: «سید روح الله حسینی»، امروز (پنج شنبه 20 آبان) با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 487 هزار و 512 نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته، هشت بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس هفت هزار و 92 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 584 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان فارس بستری شده اند که 189 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

حسینی اعلام کرد: تاکنون 474 هزار و 139 نفر در فارس با ترخیص از بیمارستان ها و یا خروج از ایزوله خانگی از کرونا بهبود یافته اند.

وی تاکید کرد: تاکنون پنج میلیون و 494 هزار و 922 دُز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است و تزریق دُز سوم واکسن برای افراد بالای ۶۰ سال ضرورت دارد.

برچسب ها: تزریق ، واکسن ، دوز سوم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار