دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی گفت : اپلیکیشن "ژیوار" برای آگاه سازی و ارائه مشاوره به گروه هدف تولید شده که در نشست مشترک کمیته تخصصی مشارکت‌های مردمی و فرهنگی پیشگیری از مواد مخدراین نرم افزار رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ 13 November 2021

به گزارش تابناک رضوی، محمدحسین صالحی در نشست مشترک کمیته تخصصی مشارکت‌های مردمی و فرهنگی پیشگیری از مواد مخدر گفت: مهمترین اقدام در حوزه فرهنگ پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر ایجاد و تولید محتوای آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در فضای حقیقی و مجازی است.

صالحی افزود: دولت‌ وظیفه دارد که به این عرضه ها ورود پیدا کرده و از تشکل‌های فرهنگی و تشکل‌هایی که در حوزه اعتیاد اجتماعی فعالیت می‌کنند حمایت کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی گفت:موسسه روانشناختی و خدمات مشاوره‌ای آستان مهر مشهد هم که علاقه مند به فعالیت در حوزه پیشگیری از اعتیاد است به این عرصه ورود و اپلیکیشن "ژیوار" را برای آگاه سازی و ارائه مشاوره به گروه هدف تولید کرده که امروز از این نرم افزار رونمایی شد.

همچنین، هاشم دهقان پور فراشاه ،رییس هیات مدیره موسسه روانشناختی و خدمات مشاوره‌ای آستان مهر مشهد درباره اپلیکیشن "ژیوار" گفت: این اپلیکیشن،درشرکت دریچه نوین عصر ارتباطات با مدیریت حامد امامی زیر نظر مهندسان و متخصصان حوزه آی تی و مشاوره تولید شده است.

وی با بیان اینکه تمام کدنویسی‌های این نرم افزار را مهندسان بومی مشهدی انجام داده اند،گفت:آموزشهای اپ ژیوار با انیمیشن شروع می شود و بعد کلاس درس ویدیوهای ضبط شده آموزشی و پادکست های جذاب ،گالری و اتاق گفتگو از قسمتهای دیگر این اپلیکشن بومی است.

دهقان پور فراشاه افزود: این اپلیکیشن، ابزاری چابک برای ارائه محتوا و تعامل با مخاطبان است به نحوی که اعمال تغییرات در آن، به سادگی و با سرعت قابل اجراست.

وی ادامه داد: در این اپلیکیشن، امکان دسترسی کاربران به محتوای آموزشی با قالب‌ها و متدهای متنوع اعم از فیلم، صوت، متن و مانند آن، به شکل رایگان یا با پرداخت هزینه فراهم شده و دسترسی به مشاوران و مراکز مشاوره با امکان رزرو نوبت و دریافت انواع مشاوره پیاده سازی شده است و علاقه مندان می‌توانند این نرم افزار را از طریق گوگل پلی یا سایت دیوار نصب کنند و با کدتخفیفی که ارسال می‌شود یک سال این اپلیکیشن را به رایگان مشترک شوند و ۲۰ درصد از خدمات روانشناسی و مشاوره‌ای ژیوار تخفیف بگیرند.

دهقان پور فراشاه خاطر نشان کرد:در بخش مشاوره این اپلیکشن بیش از 50 مشاور در حوزه های مختلف که همه دارای نظام روانشناسی و مورد تایید بهزیستی هستند، خدمات مشاوره حقوقی و روانشناسی را به کاربران ارایه می کنند.

وی گفت: بااینکه تا روزرو نمایی تبلیغ رسمی برای اپ ژیوار نداشتیم اما تاکنون بیش از 5 هزار کاربر از خدمات آن استفاده می کنند.

دهقان پور فراشاه اظهار امیدواری کرد این اپ در کنار اداره کار و تامین اجتماعی خدمات مشاوره ای و آموزشی را برای کارگران و جامعه معلولان ، ناشنوایان ارایه دهد و از اعتیاد جامعه های هدف گامهای موثری بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار