امروز روز جهانی گردشگریست.روزی که باید یکی از مهمترین روزها برای استان فارس باشد.خطه ای که ظرفیتی کم نظیر در حوزه گردشگری دارد.ظرفیتی که شاید توان کشیدن جور بخش قابل توجهی از اقتصاد استان را داشته باشد و متأسفانه مغفول مانده و امید است زین پس توجهی به آن شود.
کد خبر: ۱۰۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 27 September 2015
به گزارش تابناک فارس:امروز روز جهانی گردشگریست.روزی که باید یکی از مهمترین روزها برای استان فارس باشد.خطه ای که ظرفیتی کم نظیر در حوزه گردشگری دارد.

ظرفیتی که شاید توان کشیدن جور بخش قابل توجهی از اقتصاد استان را داشته باشد و متأسفانه مغفول مانده و امید است زین پس توجهی به آن شود.

در روز جهانی گردشگری بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی فارس رایگان است

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت : به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی گردشگری ، فردا بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی تحت پوشش این اداره کل رایگان است.

آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، ارگ کریمخانی، موزه سنگ های تاریخی هفت تنان، موزه پارس، موزه گرمابه حمام وکیل، تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، نقش رستم، نقش رجب، شهر تاریخی بیشاپور، تنگ چوگان، غار شاپور، موزه بیشاپور، موزه مردم شناسی کازرون ، قلعه دختر، کاخ اردشیر فیروزآباد و کاخ ساسان سروستان از جمله آثار تاریخی ، فرهنگی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس است .

تخفیف 10 تا 30 درصدی هتل های فارس به مدت 1 هفته

رئیس جامعه هتلداران فارس گفت: تمام هتل های استان به مناسبت روز جهانی جهانگردی به مشتریان خود 10 تا 30 درصد تخفیف می دهند.

سید حسن سیادتان افزود: این طرح به مدت یک هفته در استان فارس اجرا می شود و به مسافرانی که در هر یک از هتل های فارس اقامت داشته باشند، تخفیف 10 تا 30 درصدی تعلق می گیرد.

برنامه های روز جهانی گردشگری در فارس


مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس از بهره برداری از یک هتل آپارتمان و دو دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی همزمان با 5 مهرماه ، روز جهانی جهانگردی در فارس خبر داد.

مصیب امیری گفت : آغاز عملیات اجرایی بازارچه صنایع دستی و سفره خانه سنتی در شیراز ، آغاز فعالیت دو دفتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری در شهر شیراز و سعادت شهرو افتتاح هتل آپارتمان الماس شهر در شهرستان فراشبند از دیگر برنامه های روز جهانی جهانگردی است.

وی همچنین از اجرای تورهای تخصصی شیرازگردی ، طبیعت گردی و عکاسی گردشگری در فارس و تخفیف واحدهای اقامتی و هتل های استان به مناسبت روز جهانی جهانگردی خبر داد.

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با موضوع گردشگری در اماکن تاریخی استان و حضور راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی فارس در مدارس شیراز با هدف آشنایی دانش آموزان با صنعت گردشگری در شیراز از دیگر برنامه های روز جهانگردی است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار