حجت‌الاسلام والمسلمین حسین قبادی:
نماینده، ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب در مسیر هوشمند سازی و نوآوری، گام برداشته است.
کد خبر: ۱۰۱۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ 07 December 2021
به گزارش تابناک کردستان، حجت الاسلام والمسلمین حسین قبادی نماینده، ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به تکلیف قانونی این سازمان مبنی بر حمایت همه جانبه از کشاورزان و مصرف کنندگان گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در سطح ملی زنجیر وصل بین تولید و مصرف می‌باشد که بر اساس رسالت قانونی، باید وظایف خود را که حمایت از تولید کننده و مصرف کننده است در این زنجیره به نحو مطلوب انجام دهد.
حجت الاسلام والمسلمین قبادی افزود: در راستای تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نوآوری و استفاده از ظرفیت استارت‌آپ‌ها و موسسات دانش‌بنیان، سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، در این مسیر، ریل‌گذاری دقیق و علمی را در دستور کار قرار داده و امور اجرایی خود را بر همین مبنا در حال انجام است.
قبادی با اشاره به برخی از خدمات صورت گرفته توسط سازمان تعاون روستایی گفت: از جمله اهداف این سازمان برای رونق بخشیدن به کشاورزی ایران اجرای طرح توسعه کشت قراردادی است.
این مقام مسئول گفتند: میانگین کشت قراردادی در دنیا حدود ۴۰ درصد است، ولی متاسفانه در ایران حدود یک درصد است که با برنامه ریزی صورت گرفته در صدد هستیم این عدد را به میانگین سایر کشور‌ها افزایش دهیم.
حجت الاسلام و المسلمین قبادی اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات سازمان تعاون روستایی توزیع هوشمند کالا‌های اساسی از قبیل مرغ، تخم‌مرغ، روغن، شکر، چای، برنج، پنیر، ماست به قیمت مصوب، با هدف تامین امنیت غذایی و حذف واسطه‌های غیر ضرور است.
قبادی گفتند: این کالا‌های اساسی در شهر‌های تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، کرج، یزد، رشت از طریق سامانه بازرگام در حال توزیع است که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال کل کشور را تحت پوشش توزیع هوشمند این کالا‌ها قرار دهیم.
نماینده، ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی ایران از همه استارت‌آپ‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی که از توان مالی و لجستیک مناسب برخوردار هستند دعوت به همکاری کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار