رییس پاسگاه سر محیط بانی ارژن گفت: در عملیاتی عوامل شکار پرندگان وحشی به همراه ۵۲ عدد پوکه فشنگ ساچمه زنی در محدوده تالاب دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۱۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 07 December 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: علی فرزام رییس پاسگاه سر محیط بانی ارژن گفت: دیروز در پی گشت و کنترل حاشیه تالاب بین المللی ارژن، ماموران منطقه، پس از شنیدن صدای گلوله در بیشه زار، ضمن هماهنگی با مراجع قضایی به منظور شناسایی و دستگیری متخلفان وارد عمل شدند.

او افزود: در این عملیات، چند​ شکارچی​ مسلح، در هنگام تیراندازی به سمت پرندگان مشاهده و شناسایی شدند و از آن ها، لاشه ۸ قطعه اردک سرسبز، ۶ قطعه خوتکا، یک قطعه کبوتر و همچنین یک قطعه اردک سرسبز زخمی به همراه ۵۲ عدد پوکه فشنگ ساچمه کشف و ضبط شد.

فرزام ادامه داد: با توجه به اعلام ایست ماموران، به خاطر مه سنگین به وجود آمده، متخلفان متواری شده و علی رغم تلاش شبانه روزی محیط بانان برای محاصره اطراف تالاب و تقسیم سبزپوشان به ۴ گروه، متاسفانه به دلیل تاریکی هوا و سرمای شدید، دستگیری شکارچیان میسر نشد.

رییس پاسگاه سر محیط بانی ارژن اظهار داشت: با اینکه دستگیری متخلفان انجام نشد، با توجه به شناسایی متخلفان برای این افراد به منظور سیر مراحل قانونی پرونده‌ای تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار