مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان البرز اعلام کرد که شرایط برای حضور هنرمندان صنایع دستی این استان در رویدادها و نمایشگاه های داخلی و خارجی تسهیل می شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 08 December 2021

به گزارش «تابناک البرز» فریدون محمدی به خبرنگاران گفت: بر همین اساس تفاهم‌نامه همکاری بین  معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی البرز با یک دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی  منعقد شده است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز بیان داشت: مقرر شد تا شرایط برای تأمین هزینه‌های اقامت، صدور ویزا و خرید بلیط هنرمندان برای شرکت در نمایشگاه‌های خارجی و همچنین نمایشگاه داخلی به شکل اقساط فراهم شود.

وی ادامه داد: با هدف رفاه حال هنرمندان و رفع موانع موجود برای شرکت در نمایشگاه‌های مختلف و عرضه محصولات هنری برای سفرهای داخلی به ازای هر نفر ۲۰ میلیون تومان و برای سفرهای خارجی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.
محمدی با اشاره به برنامه‌های حمایتی معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل از هنرمندان تصریح کرد: علاقه مندان به منظور بهره‌مندی از خدمات در نظر گرفته شده می‌بایست اقدام به دریافت معرفی‌نامه کتبی از معاونت مربوطه کنند.
محمدی عنوان کرد: همچنین هنرمندان می‌توانند به همراه خانواده از تسهیلات و امکانات رفاهی برای هرگونه سفر تفریحی داخلی و خارجی نیز استفاده کنند.

استان البرز بیش از پنج هزار هنرمند در ۷۲ رشته صنایع دستی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار