نماینده مردم فیروزآباد در مجلس در تذکر دیگری خطاب به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی تصریح کرد: به جای اینکه یک لقمه نان در سفره مردم بگذاریم، چاه‌های آب را پر می‌کنیم. پر کردن چاه آب هنر نیست. در مرحله اول باید شغلی جایگزین برای مردمی که ضریب محرومیت آنها 9 لاست، پیدا کنیم، سپس به سراغ پر کردن چاه‌های آب آنها برویم.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 08 December 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: محمدمهدی فروردین در نشست علنی امروز (چهارشنبه 17 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: میمند فارس قدمتی طولانی دارد به گونه‌ای که همزمان با اهواز صاحب شهرداری شد اما امروز مردم حق استفاده از خاک و منابع این دیار کهن را ندارند.

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از رئیس جمهور برای حضور در میمند افزود: مردم میمند در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و جبهه سلامت دین خود را به انقلاب ثابت کردند.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد شهر میمند موقوفه است، افزود: رئیس جمهور نسبت به موضوع موقوفه بودن میمند ورود کرده و این مسئله را برای همیشه تعیین تکلیف کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه باید به مردم میمند توجه شود، ادامه داد: این شهر دارای علمای دانشمند، سربازان گمنام و معلمان دلسوز بسیاری است که باید به صورت ویژه به آنها توجه کرد.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی تصریح کرد: به جای اینکه یک لقمه نان در سفره مردم بگذاریم، چاه‌های آب را پر می‌کنیم. پر کردن چاه آب هنر نیست. در مرحله اول باید شغلی جایگزین برای مردمی که ضریب محرومیت آنها 9 لاست، پیدا کنیم، سپس به سراغ پر کردن چاه‌های آب آنها برویم.

فروردین با طرح این پرسش که چه منطقی در پر کردن چاه آب کشاورزان در آستانه برداشت محصول وجود دارد، گفت: در منطقه‌ای که با حفر چاه 10 متری به آب می‌رسیم چرا نسخه مشترک برای کشور می‌پیچیم.

این نماینده مردم در مجلس همچنین با انتقاد از وضعیت راه‌ها گفت: ای کاش مسئولان به جای تردد با هواپیما با ماشین در این منطقه تردد می‌کردند چرا که رانندگان به دلیل مشکلات جاده‌ای ناچارند جلوبندی و لاستیک خود را زودتر از موعد مقرر تعویض کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار