مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: توسعه جامعه درنتیجه توسعه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش حاصل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 11 December 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صبح امروز "زنگ پژوهش به مناسبت هفته پژوهش" در دبیرستان جلال آل احمد کرمانشاه به صدا درآمد، مجید یزدان‌پناه در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار کرد: امروز بخشی از تاریکی‌ها به کمک پژوهشگران و با تلاش آن‌ها برای ما روشن شده است و دانشوران از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

وی با بیان اینکه فهم و درک انسان در جهان به مرور زمان و بوسیله آموزش ایجاد می‌شود، افزود: اولین پژوهنده خداوند است که به پیامبرش گفت، بخوان و تاریکی‌ها را آرام آرام با حکمت خویش برای انسان روشن ساخت.

یزدان‌پناه با تاکید بر اینکه توسعه جامعه به توسعه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش کشور وابسته است، از تولید محتوا در دوران شیوع بیماری کرونا ابراز خرسندی کرد و گفت: در این ایام پژوهشگران توانستند به اهداف خود دست پیدا کنند و در راستا تولید محتوای دروس آزمایشگاهی پیشرفت قابل توجهی حاصل شد.

توسعه جامعه در گرو توسعه تعلیم و تربیت استدر ادامه برگزاری مراسم "زنگ پژوهش" افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه افزود: با بررسی کشور‌های توسعه یافته متوجه می‌شویم، بیشترین برنامه ریزی را بر روی آموزش و پرورش داشتند و در کشوری مانند ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم از طریق آموزش صحیح از کودکان و نوجوانان استفاده بهینه کرده و توسعه یافتند.

وی ادامه داد: اگر دانش آموزان یک کشور توجه کافی به علم، آگاهی و دانش داشته و به درستی آموزش ببینند، آن کشور و جامعه قطعا در مسیر توسعه گام بر می‌دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه از معلمان درخواست کرد که با تلاش و نگاه ویژه دانش آموزان را پرورش داده، خلاقیت و ابتکار آنان را رشد و اجازه آزمون و خطا را به نسل نوجوان بدهند.

توسعه جامعه در گرو توسعه تعلیم و تربیت استکریمی تاکید کرد: جامعه توسعه یافته نظام دانایی است که اگر دوام یابد جامعه پیشرفت می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار