مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه از توقف برخی خطوط اتوبوسرانی به دلیل نبود مسافر پس از شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: این خطوط در صورت درخواست مسافران مجددا فعال خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 12 December 2021

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تعدادی از خطوط اتوبوس با شیوع ویروس کرونا عملا مسافر خود را از دست داده و با وجود اینکه تمام درآمد اتوبوس‌ها منوط به حمل و نقل مسافر است، فعالیت اتوبوس‌ها در این خطوط متوقف شده است.

وی افزود: علی رغم توقف این خطوط به علت نبود مسافر که به نوعی ناشی از توصیه‌های دوران شیوع کرونا مبنی بر عدم استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بود، اگر تقاضای مسافر داشته باشند، فعال خواهند شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه با اشاره به فعالسازی برخی از خطوط موجود در نقاط غربی شهر کرمانشاه، تصریح کرد: ۶ دستگاه اتوبوس در نواحی غربی فعال شد و مسافران مجددا از اتوبوس برای رفت و آمد استفاده کردند.

وی ادامه داد: شماره تماس ١٣٣ اتوبوسرانی آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات شهروندان در این حوزه است، شهروندان در صورت تمایل به فعالسازی خطوط مورد نظر خود می‌توانند با این شماره تماس حاصل نمایند.

شهبازی گفت: نرخ کرایه اتوبوس‌ها در حال حاضر در خطوط کوتاه، ٨٠٠، خطوط میانه یا متوسط ١٠٠٠ و خطوط بلند ١٣٠٠ تومان است.

وی مجموع خطوط در شرایط معمول پیش از شیوع ویروس کرونا را ٣۶ خط اعلام کرد و گفت: آغاز فعالیت اتوبوس‌ها از ساعت ۶ صبح لغایت ٢٠ شب است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار