همزمان با حضور کاروان هنری روایت حبیب و با برگزاری مراسمی ویژه، سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سنندج رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 12 December 2021

به گزارش تابناک کردستان، ظهر امروز یکشنبه و طی مراسمی با حضور نماینده، ولی فقیه در کردستان و جمعی از مدیران و مسئولان استان، سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سنندج رونمایی شد.
سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی هنرمند برجسته کشور نادر قشقایی تهیه و تولید شده و امروز به صورت رسمی در بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روبروی دادگستری سنندج رونمایی شد.
در جریان رونمایی از این سردیس نماینده، ولی فقیه در کردستان ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام، اظهار کرد: تلاش در راستای افزایش نماد‌های ارزشی و انقلابی در سطح شهر‌های استان کردستان از جمله سنندج ضروری است.
حجت الاسلام پورذهبی ادامه داد: ما باید قدردان همه رشادت‌های رزمندگان در راستای نهادینه کردن امنیت پایدار در کشور باشیم و نصب تندیس‌ها و سردیس‌های این چنین در سطح شهر برای جلوگیری از فراموش شدن نام این عزیزان یکی از نیاز‌های ضروری است.
وی با بیان اینکه باید زمینه برای افزایش فعالیت‌ها و اقدامات این چنین در سطح جامعه فراهم شود، افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک نماد برای عزت و اقتدار ملت ایران بود و به همین دلیل ما باید همواره قدردان عزیزانی باشیم که از جان خود گذشتند و این انقلاب و نظام همچنان با اقتدار رو به جلو حرکت کند.
در ادامه این مراسم سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سنندج به صورت رسمی رونمایی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار