تابناک- شهردار بندرعباس از تخصیص قیر رایگان به شهر بندرعباس و آغاز نهضت آسفالتن معابر شهری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ 14 December 2021

به گزارش خبرنگار  تابناک از بندرعباس،مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در هجدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهارداشت: در بحث اقدامات پيشگيرانه بر علیه پشه آئدس از همان شبی که فرماندار بندرعباس با ما تماس گرفتند و موضوع آئدس را مطرح کردند جلسه ای در شهرداری بندرعباس گرفتیم و تمهیداتی اندیشیده شد اما قطعا این موضوع به حدی بزرگ است که باید بیشتر برای مقابله با آن تلاش کنیم.

وی افزود: برای تامین سلامت مردم باید بیش از این وقت گذاشته شود و خواهشی که داریم این است که که کمیته ای در فرمانداری بندرعباس با حضور شهرداریف شورای شهر و مسئولین اداره بهداشت برای مقابله با آئدس تشکیل شود و هفتگی و حتی روزانه جلساتی برگزار شود تا اوضاع به طور کامل رصد شده و تصمیمات درستی اتخاذ شود؛همچنین مردم بدانند شهرداری برای مقابله با آئدس پای کار است و حتی یک قدم هم عقب نخواهد نشست.


شهردار بندرعباس بیان کرد: در ۲ هفته گذشته؛ به دعوت اعضای محترم شورای شهر بندرعباس یک روز کاری در شهر مشهد با همراهی اعضای شورا با شهردار و اعضای شورای شهر مشهد دیدار و جلساتی را برگزار کردیم و طی این سفر از تصفیه خانه و پارک های سطح شهر مشهد بازدید هایی را داشتیم که بسیار سفر خوبی بود و الگوهای خوبی دنیز برای پیاده سازی در سطح شهر بندرعباس احصا شد.

وی عنوان کرد: ۲ روز کاری نیز در تهران حضور داشتم و در همایش پیشرفت حضور پیدا کردیم که بسیار کارگاه های سازنده ای در آن برگزار شد و تبادل تجربه بین شهرداران صورت گرفت؛ همچنین در این سفر  جلساتی را نیز برگزار کردیم که دستاوردهایی نیز برای شهر بندرعباس داشت مانند قول صدرصد سازمان بازآفرینی شهری برای تخصیص قیر رایگان به شهر بندرعباس که بر مبنای آن دستور به مهندس بازماندگان داد ه شد که زیرسازی های لازم در محلات انجام‌شود تا نهضت آسفالت معابر بندرعباس اجرایی شود.


نوبانی تصریح کرد: در دیداری هم که با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور داشتیم قول صد در صد تبدیل اسکله نخل ناخدا به محل گردشگری اخذ شد که بنا است برای جذب سرمایه گذار مهیا شود.


شهردار بندرعباس ادامه داد: در روزهای تعطیل پنج شنبه و جمعه هم با حضور در شهر رشت در نشست شهرداران شهرهای خلاق حاضر شدیم‌ که نماینده یونسکو نیز حضور داشت و چنانچه در این نشست شرکت نمی کردیم احتمال حذف بندرعباس از جمع شهرهای خلاق وجود داشت که با توضیحات و صحبت های انجام شده نمایندگان یونسکو منصرف شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث فضای سبز کلیه اقدامات را چند هفته ای است که به مناطق شهرداری تفویض کرده ایم و عملکرد نیز بهبود پیدا کرده است و سازمان سیما و منظر نیز موظف شده است به عنوان ناظر عالی بر کارها نظارت کرده و کارهای تخصصی را پیگیری کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار