تابناک- یعقوب دبیری نژاد عضو شورای اسلامی بندرعباس با انتقاد از فاطمه جراره رئیس این شورا عملکرد وی در برگزاری جلسات را بر خلاف آیین نامه دانست.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ 14 December 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس؛ یعقوب دبیری نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهارداشت: ما روزی که رئیس شورا را انتخاب کردیم می خواستیم قوانین و مقررات رعایت شود اما از ۱۸ جلسه ای که شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزار کرده است حتی یک جلسه هم بر اساس آیین نامه نبوده است.


وی افزود: برگزاری جلسات شورا به شیوه فعلی مغایر با ماده ۱۸ آیین نامه است و رئیس شورا موظف است در پایان هر جلسه ی شورا تاریخ جلسه بعدی را اعلام کند اما هیچ وقت این اتفاق نمی افتد.


دبیری نژاد بیان کرد: در جلسه امروز که رکورد زده شد و اعلام  دستور جلسه حتی به ۲۴ ساعت قبل جلسه هم نرسید و ۲۳ ساعت قبل جلسه ارسال شد؛ انتظار داشتیم با توجه به حضور سه دوره ای تان در شورا قوانین و مقررات را اجرا کنید و به آن ها پایبند باشید.


وی با اشاره به مشاهده پشه آئدس در بندرعباس نیز گفت: باید به جنبه روانی گسترش این پشه نیز دقت شود و از طرفی اگر درخواستی از شهرداری بندرعباس دارید یا می خواهید مراکز شهرداری را تعطیل کنید به دلیل مشاهده پشه آئدس قبلش با اداره بهداشت مشورت شود چرا که هزینه ای از بیت المال ممکن است از بین برود.


وی در پایان خواستار تعیین تکلیف آب های جاری از زهکشی ساختمان های شهر بندرعباس شد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار