حال چند روز پس از انتشار این گزارش، امروز صحت خبر تابناک بار دیگر اثبات شد و علیرغم اعتراضات 10 روز اخیر به خبرنگاران این رسانه، اخبار فوق مورد تایید قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 27 September 2015
به گزارش تابناک – البرز: تابناک در تاریخ از بیست و پنجم شهریور طی گزارشی نوشت: "از استانداری البرز خبر می رسد که فرایند تغییر در عالی ترین سطح فرمانداری فردیس کلید خورده است.
ماجرا از زمان افتتاح طرح های هفته دولت در این شهرستان آغاز شد. در این هفته تعدادی طرح با حضور استاندار البرز در فردیس افتتاح شد که تنها نام طرح عمرانی را یدک می کشید.
افتتاح ساختمان فرمانداری فردیس با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال و افتتاح ساختمان آتش نشانی به عنوان طرح های عمرانی مطرح شده بود که این امر انتقادهایی را به همراه داشت.
از سوی دیگر در جلسه ای که استاندار البرز برای افتتاح این طرح ها به فردیس سفر کرده بود، امام جمعه این شهرستان به صراحت انتقادهایی را نسبت به کمبودها و کاستی ها و نیازهای مردم منطقه مطرح کرد."
در این تاریخ یک منبع آگاه از استانداری البرز به خبرنگار تابناک گفته بود که عملکرد فرماندار فردیس مورد تایید قرار نگرفته و به دلیل عدم همراهی با سیاست های دولت تدبیر و امید، تلاش هایی برای تغییر مدیریتی در این شهرستان آغاز شده است.
حال چند روز پس از انتشار این گزارش، امروز صحت خبر تابناک علیرغم اعتراضات ده روز اخیر به خبرنگاران این رسانه تایید شد.
از استانداری البرز خبر می‌رسد که سید حمید طهایی عالی ترین مقام اجرایی در این استان طی حکمی علی قنبر زمانی را به عنوان سرپرست فرمانداری فردیس منصوب کرده است.
هنوز مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید فردیس برگزار نشده است.
همچنین امروز یک خبر دیگر تابناک نیز تایید شد و آنهم تغییر مدیر امور اتباح خارجی استان البرز است.
در این سمت نیز قرار است قاسم جهانبخش به زودی معرفی و مشغول به کار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار