مالک باشگاه قشقایی شیراز، جرم تیم فوتبال این باشگاه را گل نخوردن مقابل بادران می‌داند.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 18 December 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: اشکان نجف‌پور مالک و مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز با حکم روز پنجشنبه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، به پرداخت 10 میلیون ریال و شش جلسه محرومیت محکوم شد و در صورت عدم پرداخت این مبلغ، وی اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را نخواهد داشت.

اشکان نجف‌پور در گفت‌وگو با تسنیم درباره این موضوع اظهار داشت: در بازی فصل گذشته مقابل بادران یک گل زدیم و اگر گل تساوی را می‌خوردیم، بادران به لیگ برتر می‌رفت. ما اجازه ندادیم به ما گل بزنند و همین جرم‌مان بود. من در پُستی اینستاگرامی به داور اعتراض کردم که شش جلسه محروم شدم و گفتم مبلغ جریمه از مطالبات‌مان از فدراسیون پرداخت شود. این موضوع به هفته گذشته مربوط می‌شود و چون صدر جدول هستیم، شیطنت می‌کنند.

 

وی در مورد وضعیت پرونده شکایت باشگاه قشقایی از فولاد خوزستان به دلیل عقد قرارداد با مهدی لیموچی بیان کرد: فولاد باشگاهی پولدار و قشقایی تیمی مردمی است. مطمئنم که کمیته انضباطی تحت تأثیر این مسئله قرار نمی‌گیرد و عدالت را رعایت می‌کند. متأسفانه فکر می‌کنند آنهایی که وضعیت مالی خوبی دارند، می‌توانند قانون را زیر پا بگذارند.

مالک باشگاه قشقایی شیراز در مورد پیگیری باشگاه فولاد خوزستان در این پرونده گفت: ما نامه و ایمیل‌های زیادی به باشگاه فولاد ارسال کردیم که گرشاسبی واکنشی نشان نداد و پاسخ ندادن آنها یک بی‌احترامی بود. اگر این اتفاق نمی‌افتاد، شکایتی نمی‌کردیم و این کار را برخلاف میل باطنی خودم انجام دادم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار