مدیر بانک قرض الحسنه رسالت کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر بانک قرض الحسنه رسالت کرمانشاه گفت: وام به مبلغ ١٠ میلیون تومان توسط بانک‌های قرض الحسنه، از جمله بانک قرض الحسنه رسالت به سرپرستان خانوار بستری شده ناشی از ابتلا به کرونا که فاقد شغل و درآمد هستند به صورت خودکار پس از دریافت پیامک از سوی بانک در صورتیکه دارای سپرده قرض الحسنه و اعتبار سنجی باشند، تعلق می گیرد.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ 19 December 2021

ارائه تسهیلات به بیماران کرونا غیر حضوری است

شهریار سعید پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص پرداخت تسهیلات به بیماران کرونایی، اظهار کرد: بر اساس سخنان وزیر امور اقتصادی و دارایی، این وام به مبلغ ١٠ میلیون تومان توسط بانک‌های قرض الحسنه، از جمله بانک قرض الحسنه رسالت به سرپرستان خانوار بستری شده ناشی از ابتلا به کرونا که فاقد شغل و درآمد هستند به صورت خودکار پس از دریافت پیامک از سوی بانک در صورتیکه دارای سپرده قرض الحسنه و اعتبار سنجی باشند، تعلق می کیرد.

وی ادامه داد: این افراد با ورود به پیشخوان مجازی به آدرس اینترنتی https://pishkhan.rqbank.ir مراجعه و درخواست رمز ورود اینترنت بانک یا موبایل را ثبت و درخواست تسهیلات خود را ثبت نمایند، در غیر این صورت با ورود به سامانه عضویت و درخواست افتتاح سپرده به آدرس www.mresalat.ir و پس از افتتاح سپرده و اعتبار سنجی مراحل درخواست تسهیلات را ثبت نمایند، تمامی مراحل غیر حضوری و بدون نیاز مراجع حضوری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره بازپرداخت این وام ٣۶ ماهه است، افزود: تا کنون لیستی از اسامی این افراد ارائه نشده و پرداختی صورت نگرفته، اما با توجه به شرایط اعلام شده، افراد محدودی را در بر خواهد گرفت، لازم به ذکر است که ضمانت وام نیز علاوه بر اعتبارسنجی، بر اساس ضوابط و مقررات ناظر بر شبکه بانکی تعیین می‌شود.

مدیر بانک قرض الحسنه رسالت کرمانشاه ادامه داد: این تسهیلات به صورت خودکار و بدون مراجعه حضوری به افرادی که مشمول آن باشند، تعلق می‌گیرد.

سعید پور در پایان در خصوص ارائه تسهیلات به دانشجویان تاکید کرد: مطابق انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه‌ها هر روزه لیستی از دانشجویان واجد شرایط دریافت وام اعلام و مبالغ مورد نظر پس از اعتبار سنجی و به صورت درخواست تسهیلات غیر حضوری در بستر اینترنت بانک و موبایل به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

به گفته سعید پور جهت رفع ابهامات و مشکلات احتمالی مشتریان می‌توانند با شماره تلفن ۴۷۴۷_۰۲۱ در تمام ایام هفته به صورت شبانه روز (حتی تعطیلات رسمی) تماس و از خدمات بانک بهره‌مند شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار