مردم روستای کلایه سفلی قدردان زحمات و خدمات ۳۰ ساله بهورز خود بودند و با برگزاری جشنی از زحمات وی تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷ 27 December 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، بهورز روستای کلایه سفلی بعد از ۳۰ سال خدمت بازنشسته شد و مردم این روستا با برگزاری مراسمی ویژه از زحمات وی تقدیر و تشکر کردند. که البته در این برنامه دهیار روستا و اعضای شورای اسلامی روستا به نمایندگی از مردم روستا صحبت کردند.

سید سعید صفایی دهیار روستا بیان کرد : خانم دشتیان یکی از ستون های روستا بود و مردم این منطقه هیچ گاه خانم دشتیان را فراموش نخواهند کرد.

صفایی گفت: تلاش و زحمات خانم دشتیان جهادی بود و در طول این سی سال هیچ گاه از خدمت خسته نشد.

صفایی افزود: خانم دشتیان در راستای بهبود سلامت همگانی مردم روستا و آگاه سازی مردم از اصول بهداشتی زحمات زیادی کشید.

وی ادامه داد: بهورزی یکی از مسئولیت های سنگین حوزه بهداشت و درمان است که این مسئولیت خطیر در روستای کلایه سفلی بر عهده خانم دشتیان بود و ایشان در طی ۳۰ سال خدمت بی وقفه خود این مسئولیت را به نحو احسن انجام داده اند.

وی گفت: در تاریخ روستا از خانم دشتیان بعنوان اسطوره سلامت یاد خواهد شد و ما برای سلامت مردم روستا مدیون ایشان هستیم.

جانمحمد بهره بر عضو شورای اسلامی روستا نیز گفت : درست است که بهورزان را به نام مدافعان سلامت در روستاها می‌شناسند و نامشان با نام سلامتی مردم گره خورده است ولی خانم دشتیان تنها وظیفه پیشگیری از بیماری‌های مردم روستا را نداشت و بیشتر مواقع، سنگ صبور مردم روستا هم بود برای مردم روستا مثل یک خواهر دلسوز بود.

وی ادامه داد : پس از شیوع کرونا خانم دشتیان پیشگام و خط مقدم سلامت مردم روستا بود و در هنگام تزریق واکسناسیون بارها و بارها ایشان تا شب در خانه بهداشت می ماند و حتی در فصل تابستان که خانوارهای تحت پوشش ایشان به مناطق سردسیری کوچ کرده بودند ، با هماهنگی کادر بهداشت و درمان به مناطق عشایری رفته و واکسیناسیون کرونا را انجام می دادند.

بهره بر گفت : ممنون زحمات وی هستیم و از همین جا از زحمات و فعالیت های وی طی این ۳۰ سال تقدیر و تشکر می کنیم.

وی ادامه داد : از همراهی مردم قدرشناس و همیشه در صحنه روستا که در این جشن حضور فعال داشتند تقدیر و تشکر می کنیم.

سالار قبادپور رئیس شورای اسلامی روستا گفت : دستیابی به جامعه ای سالم مرهون خدمات افرادی همچون خانم دشتیان بهورز زحمت کش روستا بوده است، خانم دشتیان از آن دسته بهورزان بود که برای نیل به اهداف والای انسانی و ارتقای سلامت مردم روستا از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و با تلاش مضاعف خود سلامتی مردم روستا را به ارمغان آورد.

وی افزود : خانم دشتیان به عنوان رکن اساسی شبکه بهداشت و درمان در روستا بود و کنترل مخاطرات سلامت مردم روستا و حذف بسیاری از بیماری ها، کاهش مرگ و میرها و افزایش امید به زندگی مردم روستا از نتایج زحمات بی وقفه وی بوده است.

وحید نشانزاده عضو شورای اسلامی روستا نیز گفت:قدر و منزلت کار بهورزی بسیار پراهمیت است، سلامت مهمترین نعمت خداوند است و خانم دشتیان بهورز روستا منادی سلامت روستا بوده اند و چه نعمتی از این بالاتر که انسان با برنامه ریزی و کوشش، در حفظ و ارتقاء  سلامت، این نعمت بی بدیل خداوند نقش داشته باشد.

وی افزود: رسالت بهورز مقدس هست و خانم دشتیان این امر مقدس را به خوبی انجام دادند و دعای خیر مردم روستای کلایه سفلی و اجر اخروی جواب خدمات مخلصانه خانم دشتیان خواهد بود.

در پایان ناهید دشتیان بهورز روستا از دهیار و اعضای شورای روستا و مردم روستای کلایه سفلی تشکر کرد و گفت: خدا را شاکرم که ۳۰ سال از عمر خود را به مردم شریف و نجیب روستای خود خدمت کردم و در کنار شما مردم بودم.

دشتیان گفت: خوبی ها و صمیمیت مردم روستا بود که قدرت تلاش و پشتکار را برای من به وجود آورد که بتوانم در این سال ها به ارائه خدمت به مردم عزیز بپردازم.

وی ادامه داد : بازنشسته شدنم به این معنا نیست که دیگر در بین شما مردم نیستم بلکه مثل قبل چه از طریق گروه های سلامت روستا و چه از طریق دیدار به فکر سلامت مردم روستا خواهم بود.

این بهورز افزود: خواسته ای که از مردم روستا داریم این است که بهورزی که بعد از من به خانه بهداشت روستا می آید را چه برادر باشد و چه خواهر ، به عنوان خانم دشتیان روستا بشناسید و در مورد مسائل بهداشت و درمان در همه موارد با بهورز جدید هماهنگی و همکاری لازم را انجام بدیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آناهید سلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
دورت بگردم مامانم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار